Måste bara få kommentera lite.. Ja, man kan tycka att K7:an är slö i mellanregistret och grym i de höga, men det är ju det som gör hojen.. Du har en mångsidig hoj i en och samma.. Har sällan kännt ett sådant klipp när man väl vill upp på de höga varven.. Helt enkelt en bra och grym all-aroundhoj...
Sedan är det ju oxå beroende på vad man har kört innan osv, är man van vid en hoj med ett bra mellanregister så ja, då kan denna tänkas slö. Men man får ju se till hojen i helhet.. Men sedan beror det ju på hur du är som förare, jag i min tur vill hålla mej på de höga varven och tycker K7:an är bra där, men sedan som min sambo tycker om att ha klippet men ändå vill ha en lugn hoj i mellanregristret och för henne är oxå K7:an en utmärkt hoj..
Men som många andra skriver här i tråden så har "katten" sitt och säga oxå om hur hojen går. Men i mitt tycke så är det bra att det kommer en hoj som är Euro3-godkänd. När man i alla andra lägen ska tänka på miljön så får vi faktiskt oxå dra vårat strå till stacken..
Men som tur är så finns det ju en hoj för varje smak och körstil. Vi har hittat våran drömhoj iaf
Sedan är det ju oxå beroende på vad man har kört innan osv, är man van vid en hoj med ett bra mellanregister så ja, då kan denna tänkas slö. Men man får ju se till hojen i helhet.. Men sedan beror det ju på hur du är som förare, jag i min tur vill hålla mej på de höga varven och tycker K7:an är bra där, men sedan som min sambo tycker om att ha klippet men ändå vill ha en lugn hoj i mellanregristret och för henne är oxå K7:an en utmärkt hoj..
Men som många andra skriver här i tråden så har "katten" sitt och säga oxå om hur hojen går. Men i mitt tycke så är det bra att det kommer en hoj som är Euro3-godkänd. När man i alla andra lägen ska tänka på miljön så får vi faktiskt oxå dra vårat strå till stacken..
Men som tur är så finns det ju en hoj för varje smak och körstil. Vi har hittat våran drömhoj iaf