Kuben
Cementarsel Mc
Låter som en import
Japp köpt i Linköping..Ingen kunde ju matcha det priset jag fick..
Låter som en import
Då ska man ge sig på o byta tomgångsmotorn på hojen.Nån som gjort det på sin.Fick tillbaka styrboxen från omprog. O då skulle den bytas också innan man startade den.Den skulle inte gå om jag inte böt.Undrar bara om det är jävligt fippligt o byta själv?Eller ska man lämna in?
Hej gixxer ägare!
Jag skulle behöva lite hjälp! Ska köpa diodminiblinkers till min gixxer1000 -02a.. Hur är det med passformen? Passar i princip alla blinkers alla modeller? Jag antar inte? Kan inte fara och prova heller av olika orsaker så jag hade tänkt köpa några som man vet passar! Hittade ett par på blocket men frågan är om jag vågar köpa dom och chansa?
Här är dom:
http://www.blocket.se/vi/15240469.htm?ca=11_s
Du måste ha täckbrickor (kan man ju göra själv iofs) och skarvkabel (om du inte vill klippa i orginalkablaget d.v.s.). Båda finns på www.bikersneed.se
Inte för att jag förstår vad det här har i K7-tråden att göra...
Lugn!
Inget allvarligt med gixxer.se
Serverflytt bara. Missförstånd mellan gixxer.se och Loopia. Vi fick ingen förvarning om flytten. Flytten var begärd men lite förvarning skulle inte skadat.
gixxer.se beräknas vara uppe imorgon efter 12 förhoppningsvis.
Welcome back då gixxer fans!
Ja, tar du bort katten måste du självklart ersätta den biten som fattas av systemet..
Med en pc påverkar du endast A-läget
Men betyder det att B och C-lägena blir "trasiga", dvs inte funkar optimalt med det nya sliponet? Lika "dåligt" som A *innan* ommappningen men efter sliponbytet? Trist i så fall. Men jag kanske missförstår?
har tagit bort styrdämparen å ersatt med öhlins, lät dock kablarna från orginal vara kvar... men efter en provkörning igår kom f1 lampan upp.. visade SD
någon som vet hur man lurar det systemet?
Nu har man bytt box o Idc.O kan nån gissa vad som hände...Jo skiten startar inte..Stöldskyddslampan blinkar även när tändningen är påslagen.Det är precis som om den inte känner av nyckeln..Hjälp någon..
Edit:Var ut o kollade nu o nr på boxen stämmer inte med dom som stod på boxen jag skickade iväg.Tror jag fått en ny box men borde det inte stå samma nr på den då?eller så har jag fått nån annans box..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|