Har du pajjat dom eller varför ska du byta? Är det bara för syns skulle så finns det ju en uppsjö av nät/galler versioner inom bilstylingen. Prova söka där ist kanske?
Mitt lilla "porr"styling projekt fortsätter, så är för utseende ja
Har du pajjat dom eller varför ska du byta? Är det bara för syns skulle så finns det ju en uppsjö av nät/galler versioner inom bilstylingen. Prova söka där ist kanske?
Mitt lilla "porr"styling projekt fortsätter, så är för utseende ja
Varför inte bara använda dom som sitter på?
Ja vet inte vad du vill göra men ska du ha annan färg och vill ha dom svarta igen sen så tar det ju bara några minuter att spraya på lite färg.
Du fortsätter inte med någonting innan du slänger upp lite bilder
Jag kan fatta att du vill göra hojen snyggare genom att slänga på massa olika tillbehör....men byta däck efter 100mil....varför?
oljebyte 3 literhur mycket olja går det i om man byter oljefilter? Nån som har en manual?
Bänkningen sliter 100-150mil på bakdäcket (sägs det)
kan det verkligen stämma 100-150 mil låter otroligt mycket, att det sliter har man hört men så mycket????
Inte en chans! Bänkade min nyligen och slitaget på däcket är knappt märkbart. Iofs har jag bara en slö 05aBänkningen sliter 100-150mil på bakdäcket (sägs det).
Skitdagar på jobb är rätt bra ändå!
Tröstade mig idag med att beställa stålomspunnet, katersättare, KN-filter och mappning.... Hojen börjar kännas lite trött
Originaldäck + Banåka = ? ...någon som vet??
orginaldäck + all åkning =
Men några SuperCorsa ligger redan o väntar - frågan är om de skall på innan första banåkat
Någon som hittat bra dämparinställningar för gata? Fabriks är väldigt behahliga vid touringörning, men jag upplever bakänden nervös så fort man börjar köra aktivt. Framför allt i ingången till en kurva och då mest vid avslag/motorbroms eller bromsning. Även utgången av kurva om man växlar eller ändrar något. Inget som är jätteobehagligt men borde gå att fixa. Kommer ihåg när jag köpte min K3 1000 hade jag samma problem men fick rätt på det ganska enkelt genom att styva upp returen bak har jag för mig .
Tetade inställningarna dom hade i Motorrad vid bankörning med Literhojarna, och den kändes mycket mer allert och planterad i marken med lite mindre svaj i bakänden, men såklart med bieffekten att den blev lite stötig. Borde vara en kanoninställning för bana.
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |