Är det ingen som har ett orginal-kåpglas att sälja?
Ge mig ett bud
Är det ingen som har ett orginal-kåpglas att sälja?
Ge mig ett bud
Inget snack om Shark (Conic) på gixxer.se eller gixxer.com heller.
nej jag vet! har också försökt leta men finner inget. Hoppas det inte är hemma byggt bara=) btw så ringde han från bikeshop idag och sa att han fått med det och skickat till mig, yippie!
Du får berätta lite mer när du fått den.
Finnish?
Passform?
Lätt att installera?
Separat mellanrör?
etc
Enligt levernatör så ska DB-killern som följer ta ner db till "bilprovningsnivå".
Snyggt var den i alla fall. Och bra pris(?) ser det ut som.
Tackar högtidligt för svaret ( även gonzo som listat ut att jag åker 03-a ) finns ju ingen sån tråd, men här finns en massa samlad kunskap om gsxr som tur är, blir gokartbana hi hi,Så det lär väl inte bli såna hastigheter,Jag har ju haft en Buell förut så jag tycker ju gixxern är en dräpare,med mycket bättre väghållning dessutom,
Stod i kön idag för att spola av hojen... Får oväntat besök av två Konstaplar på varsin hoj... Blev en flygande besiktning...
Förövrigt är jag sjukt jävla nöjd med hojen....
Tog en bild från idag med...
MVH Roothen
Stod i kön idag för att spola av hojen... Får oväntat besök av två Konstaplar på varsin hoj... Blev en flygande besiktning...
MVH Roothen
MVH Roothen
sås, då har jag slängt på sharkröret och....är det bara psykiskt eller går hojjen SJUKT mycket bättre...eller bättre iaf
Ganska nöjd med resultatet. Ser bra ut, tar bort passagerarpinnarna, Låter jäkligt bra, passform sådär, läcker en del (smäller som en kanon) men helt klart prisvärt...
här e lite bilder...
Spelar det nån roll om det smäller lite?
sås, då har jag slängt på sharkröret och....är det bara psykiskt eller går hojjen SJUKT mycket bättre...eller bättre iaf
Ganska nöjd med resultatet. Ser bra ut, tar bort passagerarpinnarna, Låter jäkligt bra, passform sådär, läcker en del (smäller som en kanon) men helt klart prisvärt...
här e lite bilder...
MVH Roothen
Och med DB-insatsen. Låter den laglig då?
Du ska mappa antar jag?
Tack för bilderna. Nu är jag sugen. Ska vänta till Juli.
?Aaahhhhh!!! Tuttar tuttar tuttar!!!!
Sa de nå't om din regskylt & reflex som verkar sitta "på annan plats"?
Ja det gjorde dom, det var inte alls ok utan regskylt.. Bla Bla Bla...
Sedan började dom tjafsa om att mitt Yoshi inte var typat av Suzuki, jag sa att det var där jag hade köpt det, och att det då måste vara godkänt.. Det funkade
Fan vad jag garvade när jag kom hem och såg bilden på
MVH Roothen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati