kolla in denna sidan Klicka på mig
Jag beställde mitt härifrån, gick smidigt, ca 4-5 veckors levtid.
Last edited:
Hejsan,,, Håller på att leta efter en ny hoj..
Hade bestämt mig för en rsv factory,,, trodde jag,,
Men sedan jag börjat läsa lite om gixxern så nu är jag lite kluven!
Verkar vara en riktigt grymm hoj,,, det enda jag inte gillar är avgassystemet,, men det är ju lätt fixat!
Skulle behöva lite skjuts på vägen i mitt val,, så fyll på med era synpunkter.
både negativa och positiva! blir en k7 el k8!
Själv har jag RAKT motsatt uppfattning!...Negativt: Inget jag kan komma på. Dom nya hojarna är så jättebra allihopa. Enda grejen skulle väl vara A,B,C mappningen av effekten som är helt onödig.
4-5 veckor ok? Fick mina Yoshimura pipor på 5 dagar
Till något helt annat. Upptäckte precis att min bakram har gått av
Har för mig att jag läste om det någonstans här på forumet att det hänt någon annan, men hittade inte posten.
Hur fan kan en ram gå av efter 400mil. Hojen knakar lite fram när jag bromsar hårt också så börjar ju bli nojig om något mer har gått sönder så blir att lämna in och kräva en ram-genomgång.
Det är dock inte ram, ramen, utan den delen som håller upp cutsen och bakdelen, men ändå
Börja med att spänna Clip-on ändarna! Kan sätta 4,50:- på att det är dessa som knakar lite.... Hojen knakar lite fram när jag bromsar hårt också så börjar ju bli nojjig ....
Börja med att spänna Clip-on ändarna! Kan sätta 4,50:- på att det är dessa som knakar lite
Nope, du har läst det på gixxer.se. Joniz har varit ute för samma sak. Han fick det på garantin.
Läs mer här; http://www.gixxer.se/viewtopic.php?t=966
EFFEKTEN (som mäts i bänk eller eufori och ger 0-299 prestanda) påverkas inget av dreving. På en 48-växlad cykel har man alltid samma "effekt" att tillgå; den trötta kroppens orkÅterknyter lite i denna frågan ang drevning,mappning osv,hmm. betyder nedrevning 1 kugg fram något på körning i bänk? menar blir resultatet annorlunda?? har just ikväll hämtat min gammalgixx från bänkning
vill inte stjäla tråden den gäller ju k7. men ändå,,
Ja, det var så det va ja. Surt som fan är det i alla fall, nu när hojen äntligen nästan var färdigmoddad
Har bara 6 saker kvar på min initiella "önske" lista
Surt men fixbart iaf. Förmodligen utan att det ska kosta dig nåt åxå.
Bara sex pryttlar kvar. Riiispekt fan. Vill minnas att det var en rätt gedigen önskelista du hade...
Ser bra ut (ej hemmabyggt), Motorsport satte på röret så jag vet inte men det ser OK ut.Robz
Är det hemmabyggda rör? Någon bild på detta?
Bra passform och snyggt byggt?
Får man med kat-ersättare eller hur funkar de,, vet inte riktigt var den sitter på hojen!
Jävligt grymmt ljud på de systemet
Upp med lite bilder på era K7 K8or eller andras snygga hojar. Kul att få lite insperation.
Upp med lite bilder på era K7 K8or eller andras snygga hojar. Kul att få lite insperation.
här e min
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |