Min rullade inte en meter med original - bytte till Öhlin innan jag hämtade ut den.hej jag tänkte höra vad ni har för erfarenheter av styrdämparen (orginal på en k8 men jag antar att skilnaden är liten om någon alls på k7'an)
Kan dämpas och kan också förvärras med "bättre" dämpare.jag kanske har fått detta om bakfoten men jag fick en så jävla otäckt wobbling igår på raksträcka med fullt gaspådrag. vet inte om jag körde på en källskada eller vad det var. men min fråga är kan detta förhindras med en vassare styrdämpare
Öhlins som bara är att sätta på. Lagt ner mycket tid på att ställa in grejerna. Räcker till 1,06 tider på gälleråsen och 56 tider på Linköping
Hej,
Någon som har tips på bra & liten nr.plåtshållare till K7?
Någon som har tips på något shysst slip on till K7?
Såg att yoshimura hade något 4:2 system likt originalet
och där ändarna/mynningen såg ut att ha två små "rörtampar"
som stack ut.. såg lite fränt ut... Men tar gärna emot tips
på bra förslag!
2 små plåtvinklar i originalfästskruvarna till stänkan och en lysdiod till skyltbelysningen ()... som synes sitter även blåset du beskriver på där.
.....................................................................................................
Hej o Tack för svar!
Ser mkt bra ut men inte vill man åka runt och bromsa för reg.skylten skall synas.. just kiddin....
Jag förmodar att katten är bortkopplad med detta avgassystem? Innebär det att man måste eller bör mappa om el. dylikt eller är det bara att montera på?
Inlägg 391 i denna tråd + en del andra...
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3420977&postcount=391
2 små plåtvinklar i originalfästskruvarna till stänkan och en lysdiod till skyltbelysningen hihi)... som synes sitter även blåset du beskriver på där.
inte undra på att du har fegränder på dina däck...fröken nerlägg
och nu kommer robz igång med en massa ursäkter,kallingarna skav i skrevet,ont i lilltån osv osv
En k7 borde du få för 75-80k med dom milen.Sålde min i feb. med 900mil på mätaren för 82k.Såg att den ligger ute nu för försäljning.Hej i tråden!
Vad bör en K7 eller K8 ligga i pris som har rullat ca 1000-1500mil och har slipon, mappad osv...? Ja ni fattar, saker som brukar finnas på en hoj.
Vad är "bra pris" respektive "överpris"?
Tacksam för svar!
en liten höstfråga nu, går en K7:a på ett king cab flak? dubbelhytt, tror det är ca 2m flak med lämmen nere.
Utan problem, provade för några veckor sedan
härligt, slipper man åka med en kärra hur fick du upp den? några tips och trix?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|