Varför dör aldrig den här tråden?
Japp, tyvärr har även jag brister...Den här tråden, heter det!
Japp, tyvärr har även jag brister...
SLUTKLÄMMEN - ÄNTLIGEN!!!!
Hardcore evidence!
Här syns det ypperligt hur ytterpinne används… Nää – han är säkert ingen Rossi, men han leker mer med sladd än Rossi gör! …och VAD gör han? Varför "pressar" han ytterpinne? (Förväxla ej inbromsningsställ med utgångsspinn)
http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_content&task=view&id=1147&Itemid=167
Testa för faan några varv, eller en hel träning! ...och låt nu denna tråd vila i frid…
/V.S.B.
Wow - repliken kom snabbare än min egen editJamen det är klart att man ska pressa ytterpinne och vinkla ner hojen om man VILL ha ställ... det är ju bara att se på speedwayboyzena!
Men här gällde väl pratet hur man ska göra för att köra fort?
Det ryktas om att dom flesta varvar dig nuförtiden, inte ens i gul gatgrupp kan du dominera, du måste sluta med din svamliga teorier och komma in i matchen igen, sluta tänk så mycket, kör på känsla som du alltid gjort.Wow - repliken kom snabbare än min egen edit
KAN det finnas ett mellanting? Kan det vara så att ett mindre häng med momentpunkt på ytterpinne ger en snabbare utgång, vid utgång?
Utan att känna dig har jag läst mig till att du är en av de snabbare i Sverige (kan ha läst fel ) - varför inte testa en ny teknik o se om varvtiderna sjunker?
Wow - repliken kom snabbare än min egen edit
Det ryktas om att dom flesta varvar dig nuförtiden, inte ens i gul gatgrupp kan du dominera, du måste sluta med din svamliga teorier och komma in i matchen igen, sluta tänk så mycket, kör på känsla som du alltid gjort.
Du har chansen att utmana mig på SRW (vit grupp) nu redan på fredag, jag har inte kört en millimeter bana i år, do or cry
Jag lovar att inte pilla på fjädringen eller ens hänga på ytterpinnen.
Jag tar rygg på dig och hoppas att du inte heller vill dö, Embla kommer att bli odrägligare än någonsin om/när hon varvar mig.... ... ...
Väl Mött På Banan
Kan det vara så att ett mindre häng med momentpunkt på ytterpinne ger en snabbare utgång, vid utgång?
Utan att känna dig har jag läst mig till att du är en av de snabbare i Sverige (kan ha läst fel ) - varför inte testa en ny teknik o se om varvtiderna sjunker?
Jag tar rygg på dig och hoppas att du inte heller vill dö, Embla kommer att bli odrägligare än någonsin om/när hon varvar mig.
Ghaaa, tänk om min gamla hoj kör ifrån migÖöh... Embla e TJEJ... naturligtvis kör hon inte snabbare än mig... bara lite mindre långsamt, ibland...
MISSILEN utmanar Suzuki Rizhög Racer på fredag...
Det ryktas om att dom flesta varvar dig nuförtiden, ....
Bla bla bla...(inse fakta)
Embla trycker vi av i hårnålen
Försök inte dra ned mig i din avgrund gubbe - du orkade inte ens fixa en Voxtorpsrunda i tidig April med tillhörande knäskrap i år... Passé är ordet
Glöm inte att trycka på ytterpinnen när du torpederar EmblaJupp...
Tar med bägge hojarna på fredag, torpederar Embla i hårnålen (med Missilen), byter hoj, sen har vi pensionärer hela banan för oss själva...
Väl Mött På Banan
Du törs inte antaga min utmaning
Glöm inte att trycka på ytterpinnen när du torpederar Embla
För hundra år sen läste jag i Performance Bikes att vissa GP-förare nötte hål i sulan på stövlarna på grund av allt tryck de lägger på fotpinnarna.
Jag har (hade ) armen på tanken och tog stöd med benet mot tanken också. Den inre fotpinnen får också en massa tryck på sig. Se bara:
Så fick jag en anledning att visa den här gamla bilden igen. Tack, tack.
Mattias är en numera krokig Aprilia som bor på landet. Sandstream är en trevlig kille som också bor på landet, men inte på samma ställe.Vad är mattias för hoj och vem är sandstream?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|