Thermal
:borrar olja.
Zee skrev:Men hur överlevde du?!?!?!
Jag kommer inte riktigt ihåg, tror att det kallades kosthållning. Håller proteinpulver hjärnan igång? Kanske var dumt att snåla in på det då.
Zee skrev:Men hur överlevde du?!?!?!
Thermal skrev:Jag kommer inte riktigt ihåg, tror att det kallades kosthållning. Håller proteinpulver hjärnan igång? Kanske var dumt att snåla in på det då.
Zee skrev:Hur ska man annars bli strandraggare??
Zee skrev:Men hur kan man styrketräna utan proteinpulver och kreatin? Blir det inte helt meningslöst då???? Hur ska man annars bli strandraggare??
burner skrev:Nu har ni helt spårat ur, det var inte proteinpulver tråden som tråden tog upp.
burner skrev:Nu har ni helt spårat ur, det var inte proteinpulver tråden som tråden tog upp.
H4 skrev:Är det bara jag som tycker att det är skumt att man endast höjer barnbidraget? Har de glömt bort studenterna? Det är ju faktiskt vi som är mer behövande av de extra 100 kronorna per månad.
:kocko
Nu hamnade du flera meter längre till vänster än vad jag trodde du var. Det finns alltså empati även i dig?Markus skrev:Säg att du skojar när du säger att en student som har förmånen att inte bara slippa avgifter till skolan utan också får bidrag för att studera bl.a allehanda trams förtjänar sitt bidrag mer än de som behöver pengarna för att överleva?
Mina fördomar om bortskämda studenter blir verkligen bekräftade i den här tråden.
Dessutom är väl knappast socialstödet högre än studeiebidrag + lån?
honkiie skrev:Nu hamnade du flera meter längre till vänster än vad jag trodde du var. Det finns alltså empati även i dig?
honkiie skrev:Nu hamnade du flera meter längre till vänster än vad jag trodde du var.
Det är därför du är president och jag bara enkel distriktsofficerMarkus skrev:På så sätt kan jag avsluta veckan på ett extremare sätt och eventuella anklagelser bemöter jag med en länk till denna tråd.
Ska du henga i ketting jenget får du för fan börja studera tacktik.
Markus skrev:Jag letar ett ord här, något på 'C' tror jag det var. korvgubbe?
korvgubbe skrev:Ord på "K"!..
..Kamaki!
Halogen skrev:Det enda jag tycker är mindre ok är att studiemedlet inte har följt kpi över huvud taget, så mätt i köpkraft är jag fattigare idag än för ett par år sedan.
Markus skrev:Lönerna hänger väl inte heller med å andra sidan.
Halogen skrev:Alla blir fattiglappar till slut! Jävla skit är vad det är.
Halogen skrev:Alla blir fattiglappar till slut! Jävla skit är vad det är.
korvgubbe skrev:nejdå! Direktörslönerna ökar i alldeless lagom tempo.. Tyckte det var på tiden att de skulle passera "25-arbetarstrecket"... En genomsnittlig direktörslön motsvarar 26 genomsnittliga arbetarlöner.
Tycker egentligen det är för lite.. Driver man ett framgångsrikt företag borde man nog fanimej ha åtminstonde 50ggr mer än nån djävla lök som bara torkar pensionärer i röven och dricker kaffe med gamla gubbar på nått äldreboende.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|