Halmstad

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Silverryggen skrev:
2389756 Jojo , men du vet jag har ju dubbla lager på utgående axel, det kom -90 om jag inte missminner mig, men självklart ska alla lager gås igeom...
Tackar på förhand för mekhjälpen...
Javisst ja, dubbellager... hmmm, jäkla tur :D Det har ju inte jag... de håller nog lite bättre.
Om precis 2 veckor flyttar jag! :yoparty Så hör av dig om du vill att jag ska komma förbi, annars kommar jag ändå och snor dina bromsskivor :näsblod Hehe, nä, jag ska inte sno dina skivor, men det är alltid kul att kolla på gammelgixxers :tummenupp och skruva lite.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
lahi skrev:
2389787 Om precis 2 veckor flyttar jag! :yoparty Så hör av dig om du vill att jag ska komma förbi, annars kommar jag ändå och snor dina bromsskivor :näsblod Hehe, nä, jag ska inte sno dina skivor, men det är alltid kul att kolla på gammelgixxers :tummenupp och skruva lite.

Föffan, bara slå en pingla om du behöver flytthjälp, elhjälp i nya lgh eller nåt annat...

Jonas Nilsson
Slättvägen 44 2TR
30254 Halmstad

silverryggen207@msn.com
035-103210
0702-613899
 

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Kikar gärna förbi å kollar bygget. Ska försöka smäcka dit en turbo i vinter.
Flyttar ner om cirkus 2 veckor.
Silverryggen skrev:
2389934 Föffan, bara slå en pingla om du behöver flytthjälp, elhjälp i nya lgh eller nåt annat...

Jonas Nilsson
Slättvägen 44 2TR
30254 Halmstad

silverryggen207@msn.com
035-103210
0702-613899
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Silverryggen skrev:
2389934 Föffan, bara slå en pingla om du behöver flytthjälp, elhjälp i nya lgh eller nåt annat...

Jonas Nilsson
Slättvägen 44 2TR
30254 Halmstad

silverryggen207@msn.com
035-103210
0702-613899
Jag tackar och bockar så mycket :Bugar Jag har redan anlitat en jäkla massa folk som ska hjälpa mig att bära grejor, har till och med fixat en fet lastbil så jag kan flytta allt på en gång, så flytthjälpen räcker nog och blir över redan... Men elhjälp kommer säkert att behövas! :tummenupp Jag är ingen ninja på det elektriska (eldade upp en kabel på hojen senast i förra veckan :rolleyes: Fan vad den rök, höljet blev inte så fint...) och något blir där alldeles säkert att göra. Så jag tackar för det! Jag hör av mig när det behövs.
Ring när du behöver hjälp med bågen eller med att dricka öl eller vad som helst :tummenupp

Här kommer jag att bo:

Lars Hildingsson
Strandvallen 8E
30257 Halmstad

Då tar vi resten också:
lahi@passagen.se
035-vetefan, har inte fått nummer än.
070-2349386
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Fan, nu börjar skolan tydligen redan imorgon (proppmatte eller vad det nu hette) och jag ska köra bil eller hoj till skolan från Ljungbyhed några dagar. SÅ, jag undrar om någon här vet om man ska våga ställa hojen vid högskolan under några timmar? Iallafall under en förmiddag denna veckan. Händer det mycket skit där? Har ju ingen kedja än, bara skivbromslås.
Och så undrar jag en sak till, vilken pizzeria är bäst i Halmstad?
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
lahi skrev:
2396819 Fan, nu börjar skolan tydligen redan imorgon (proppmatte eller vad det nu hette) och jag ska köra bil eller hoj till skolan från Ljungbyhed några dagar. SÅ, jag undrar om någon här vet om man ska våga ställa hojen vid högskolan under några timmar? Iallafall under en förmiddag denna veckan. Händer det mycket skit där? Har ju ingen kedja än, bara skivbromslås.
Och så undrar jag en sak till, vilken pizzeria är bäst i Halmstad?

Det är inga problem att ställa hojen vid högskolan, ställ dig inte för nära cykelställen bara. Finns många bra pizzerior, bara välja och vraka.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
lahi skrev:
2396819 Fan, nu börjar skolan tydligen redan imorgon (proppmatte eller vad det nu hette) och jag ska köra bil eller hoj till skolan från Ljungbyhed några dagar. SÅ, jag undrar om någon här vet om man ska våga ställa hojen vid högskolan under några timmar? Iallafall under en förmiddag denna veckan. Händer det mycket skit där? Har ju ingen kedja än, bara skivbromslås.
Och så undrar jag en sak till, vilken pizzeria är bäst i Halmstad?

Klackerups pizzeria är schysta & ägaren är dessutom jäkligt trevlig!
Bambino is the shit om man gillar kebab-tallrik.
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
Hoppar in och säger hej från Shanghai och 30 graders värme.. inga direkt schyssta maskiner här.. bara massa kina moppar.. och i denna trafik vill man absolut inte köra i.. har ialf tänkt att skaffa en cykel el moped.. är ju inte så farligt dyrt.. hoppas allt är fint hemma, sj är jag inne på min andra arbets dag och i kina går allt trögt verkar det som.. Ha det gott grabbs..
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Dazzle skrev:
2398125 Hoppar in och säger hej från Shanghai och 30 graders värme.. inga direkt schyssta maskiner här.. bara massa kina moppar.. och i denna trafik vill man absolut inte köra i.. har ialf tänkt att skaffa en cykel el moped.. är ju inte så farligt dyrt.. hoppas allt är fint hemma, sj är jag inne på min andra arbets dag och i kina går allt trögt verkar det som.. Ha det gott grabbs..


Fan det låter gott, här hemma känns det nästan som säsongen redan är slut, bara en massa regn och åska.....

Ha det gott där ner(ja heller vad det nu blir!)
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
ola_sandin skrev:
2397376 Det är inga problem att ställa hojen vid högskolan, ställ dig inte för nära cykelställen bara. Finns många bra pizzerior, bara välja och vraka.
Då får det nog bli en mc-tur till skolan i veckan... :) Mmm, pizza är gott. Har de god kebabpizza med jalapeno, cayennepeppar och stark sås så är jag nöjd :tummenupp

Barrett skrev:
2397402 Klackerups pizzeria är schysta & ägaren är dessutom jäkligt trevlig!
Bambino is the shit om man gillar kebab-tallrik.
Tackar! Hittade iofs inte Klackerups pizzeria på Eniro, men ligger den möjligtvis på Klackerupsvägen? Bambino får det nog bli imorgon, har varit sugen på kebabtallrik hela dagen.
Nä, nu ska jag ut och gasa av mig dagens matte :tummenupp
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
lahi skrev:
2399679 Då får det nog bli en mc-tur till skolan i veckan... :) Mmm, pizza är gott. Har de god kebabpizza med jalapeno, cayennepeppar och stark sås så är jag nöjd :tummenupp


Tackar! Hittade iofs inte Klackerups pizzeria på Eniro, men ligger den möjligtvis på Klackerupsvägen? Bambino får det nog bli imorgon, har varit sugen på kebabtallrik hela dagen.
Nä, nu ska jag ut och gasa av mig dagens matte :tummenupp


Ska vi ta en tur imorrn då? Avsluta med en pizza?

/J
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
VR-8 skrev:
2400338 Ska vi ta en tur imorrn då? Avsluta med en pizza?

/J
Hade varit skoj, men jag litar inte på vädret just nu. Regnar som fan här nu, och jag ska i så fall köra härifrån vid halv 7 i morgon. Regnar säkert då också, iallafall om man ska lita på smhi och dmi. Ingen höjdare att köra de 10 milen till Halmstad på hoj då... Kanske fredag om det blir väder till det? Jag slutar kl 12 då, men jag vet inte om vi ska räkna vidare efteråt...
 

SANTA

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Husa 650 riktigt bus kräver sina verktyg!!!
Dazzle skrev:
2398125 Hoppar in och säger hej från Shanghai och 30 graders värme.. inga direkt schyssta maskiner här.. bara massa kina moppar.. och i denna trafik vill man absolut inte köra i.. har ialf tänkt att skaffa en cykel el moped.. är ju inte så farligt dyrt.. hoppas allt är fint hemma, sj är jag inne på min andra arbets dag och i kina går allt trögt verkar det som.. Ha det gott grabbs..


Fan Dazzle! Är det inte kina moppar vi kör??????
 

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Skruttibangbang
Berggren skrev:
2400381 Då är det bättre att vi kör i samlad trupp upp till falken imorn och kör där.
Om det nu är några fler som ska köra.

Det är väl ingen körning där? Eller har det ändrats i sista stund? För det står ju:
Testkörning Bil/MC Endast licens onsdagen den 23 aug 17.00-20.00


Annars tar vi väl en körning på Torsdag 19.00 om det är fint väder?
 

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Koja
Hoj
Skepp
SANTA skrev:
2401383 Fan Dazzle! Är det inte kina moppar vi kör??????

Nej det är ju Japps Hojar.. En Jävla skillnad kan jag lova.. Åkte med stanns grymmaste knutte igår.. och då snackar vi 250cc.. största som finns.. verkar det som..:va
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Dazzle skrev:
2404882 Nej det är ju Japps Hojar.. En Jävla skillnad kan jag lova.. Åkte med stanns grymmaste knutte igår.. och då snackar vi 250cc.. största som finns.. verkar det som..:va


Det låter farligt.......:D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top