Jag kommer, men hinner inte med någon längre runda idag. måste dra hem vid 7-snåret.Poison skrev:2422361Körning Torsdag 18.00?
Dazzle skrev:2426036Åkte tåget "maglev" mella flygplatsen och Shanghai.. 431 km/h Ganska kaxigt. blir lite snurrig av att titta ut.. Hur är vädret där hemma har det varit ngt kör väder..
Nylander skrev:2428636Tjena!
Nyreggad o tog mc kortet i sommras. Tänkte köpa en hoj o köra med er men inte hittat nån ännu! Lutar mot en Honda VTR Firestorm 1000 pga försäkringen o det goa ljudet från twinen
Lånade brossans hoj ida iallfall en Kawsaksaki Gpz 900 -90 o körde förbi dom trevliga kamerorna på Nissastigen Fast 1 var bara igång
Såg nog några av er i tors när jag cyklade till Netto vid 19:40 ni var ett gäng som svängde in från järnvägsleden mot Norra station
Berggren skrev:2428806
Jag har ju en Aprilia RSV1000R-06 till salu annars..
Olander skrev:2434050Finns det någon som vet om det finns någon som reparerar kolfiber här i trakterna?
Barrett skrev:2434826Vet en RR-kille i Älmhult som tillverkar en del kåpor mm. i kolfiber. Kan säkert utföra reperationsjobb oxå. Kan ta fram kontakt uppgifter om det är intressant.
Olander skrev:
Berggren skrev:2435231Jag kan tänka mig att hänga med. Om nu den nya hojen är lite inkörd tills dess.
Olander skrev:2436209What a fuck!!! Du byter fan i mej hoj oftare än mig..
Vad blev det nu då?
Ehh då har du ett depå stöd du inte behöver, eller hur.
Jag tror det är en Z1000 och en ER6a, vad tror du.belsebob skrev:2436374Berggren, vad blev det för några hojar då?
Olander skrev:2436583Jag tror det är en Z1000 och en ER6a, vad tror du.
Berggren skrev:2435231Jag kan tänka mig att hänga med. Om nu den nya hojen är lite inkörd tills dess.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|