Halmstad

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Körning ikväll vid 18.00?
Blir min sista blev av med båda körkorten idag nämligen:yoparty
 

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
pont4n skrev:
2441297 Körning ikväll vid 18.00?
Blir min sista blev av med båda körkorten idag nämligen:yoparty



jävla osis...had du prövotid fortfarande me eller? i så fall var de ju riiiktigt surt.... kommer eventuellt förbi vid 6 tiden ikväll.....
 

nickepicke

två lägen: full gas å full broms
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Ducce 750ss ie.
körde förbi vid 18.24...blev bra paff när där stod ett gäng hojar då... så jag chansade på att jag skulle hinan till jet å tanka å att ni skulle köra 18.30...men jag hann inte....får väl skaffa nått me större motor så de går snabbare till macken nästa år =)
 

IvarS

Medlem
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen just nu
Flyttat till Halmstad i dagarna, är detta tråden som gäller för samåkning? Finns det några fasta tider typ söndagar?
 

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Såld
IvarS skrev:
2446352 Flyttat till Halmstad i dagarna, är detta tråden som gäller för samåkning? Finns det några fasta tider typ söndagar?
Välkommen, till att börja med.

Normalt är det torsdagar som gäller, 18:00. Slottparkeringen Eller 19:00 på sommarn när det är varmt. Men om du vill ut o köra andra dagar så lägg ett inlägg här, och kanske det är några fler som är sugna.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Ahhhh........20 mil idag.....sååå gött. Ska kolla tråden nästa gång om nån vill med. Fick med lite på film oxå........:tummenupp

/J

Väntar på lite turbohojar i trakten...........
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
VR-8 skrev:
2447325

Väntar på lite turbohojar i trakten...........
Det fixar vi! Min är här, och Silverryggens hoj är nog snart ute på vägarna :tummenupp

Nu ska jag snart ut och gasa en runda. Fint väder är det ju. Jag hittar inte någonstans här, men det löser sig nog... Ska se om jag hittar en karta här bland alla flyttkartonger :rolleyes:
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
lahi skrev:
2448494 Det fixar vi! Min är här, och Silverryggens hoj är nog snart ute på vägarna :tummenupp

Nu ska jag snart ut och gasa en runda. Fint väder är det ju. Jag hittar inte någonstans här, men det löser sig nog... Ska se om jag hittar en karta här bland alla flyttkartonger :rolleyes:


Häng på mig och Stone då......vi ska dra en repa senare.

/J
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Garage!?

TJao!

Har nyss flyttat hit...men min kära vapendragare står kvar där hemma i linköping...:(

Så då till frågan...finns det nån ledig plats i ett garage ja kan hyra typ nu o framöver??

mvh Karl
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Körde Gräsås idag med Berggren och Titan........vilka mötte vi i skogen? En Aprilia Factory och en R6-06 tror jag det var..........gick kanske lite fort där..:rolleyes:

/J
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Bonne skrev:
2457657 Ska vara på Högskolan imorgon till på fredag på något projekt... någon som vet att de ska vara med? lahi? :p
Hmmm, jag har inte hört något om något projekt så jag tror inte att jag ska vara med... Jag har bara föreläsning 10-12 imorgon och på fredag. Här är det soft! Men mycket matte...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top