Det tänkte jag också göra, alltså sticka till Halmstad och presenterat mig idag för det nya mc-gänget (nytt för mig alltså...), men det sket sig pga en snubbe ville komma och kolla på min lägenhet i Ljungbyhed idag. Menmen, nu är den såld iaf Så nu blir det Halmstad för hela slanten. Så jag håller med Granroth, skriv gärna när ni ska ut och köra!!! Tar ändå en timme för mig att köra dit.Granroth skrev:2348803Fasen jag som skulle hängt på, men nu verkar det som att tiden inte ska räcka till. Skulle ju presenterat mig idag och blivit en i gänget =) Säg till ifall ni ska ut någon annan kväll, skulle vara kul å ta en kurva i helgen
lahi skrev:2348268Vafan, Vallås? Dit flyttar ju jag om en månad Hmmm, hoppas jag får tag på garage tills dess... Men jag vet inte var man ska leta...
Nicklas Ducati skrev:2350323Jag kan kanske hjälpa dig med plats över vintern får mitt hus nu i September och det kommer att vara plats där,, Men det är ett kall garage och det ligger 1.5mil från Vallås!! Funderar på att ut och köra lite i morgon (förmidagen) och montera dv kameran på hojen så att man har något roligt att titta på under den kalla vinten!!! Är det någon som vill hänga på?
Tackar så mycket för erbjudandet! Det är ju en liten bit, men som vinterförvaring hade det säkert passat bra! Finns det möjlighet att komma till och skruva lite om jag skulle behöva det? Jag kör säkert sönder något Jag har fått ett erbjudande till på vinterförvaring, så jag ska bara försöka bestämma mig också... Jag tackar så mycket och hör av mig när jag bestämt mig för hur jag ska göra Då är det bara garage de första månaderna på hösten som jag behöver nu! Iaf tills jag får eget garage, men där var lite kö... Har HFAB mc-burar eller liknande? jag har för mig att jag läste något sådant någonstans? Om de har, hur är tillgängligheten på dem? Någon som vet om det finns några lediga? Jag kom på det nu och de stänger ju kl 16... Attan.. får ringa dem på måndag.Nicklas Ducati skrev:2350323Jag kan kanske hjälpa dig med plats över vintern får mitt hus nu i September och det kommer att vara plats där,, Men det är ett kall garage och det ligger 1.5mil från Vallås!! Funderar på att ut och köra lite i morgon (förmidagen) och montera dv kameran på hojen så att man har något roligt att titta på under den kalla vinten!!! Är det någon som vill hänga på?
Mackan_Hstd skrev:2357023Tjena skulle bara säga hej, är en ny mc-ägare, stolt husa ägare! har sett att det finns flera motard åkare i stan!
vore kul att få lite kontakt mer er, åka lite, mecka tips mm
köpte en Husaberg -04 650, som jag själv tycker är monster på 2hjul!
mvh
Mackan
bikerwoman skrev:2357176Lånar er tråd och gör fräckt ett inlägg... Jag flyttade från min kära hemstad Halmstad för drygt 20 år sedan, var nere nu i helgen i Söndrum på en bodelning i min mormors gamla föräldrahem i Bergsgård. Åkte runt i Halmstad och såg många hojägare susa omkring lite varstans bla. inne i stan och i Tylösand.
Funderar nu på om jag ska ta hojen ner nästa gång när vi ska skriva på papper om försäljning av huset etc.
Undrar nu lite om ni har nåt tips på nåt bra och billigt boende i närheten där man kan ha koll på hojen+ lite tips på bra vägar i Halmstad-trakten?!
Brukar ni ses på nåt speciellt ställe och isåfall vilka dagar? OBS! Vill inte umgås med folk med kromsläde, sporthoj ska det va!
Hälsningar från en som längtar hem!
Granroth skrev:2351224När diskussionen om garage ändå är uppe, är också intresserad av ett garage med mek utrymme, hade varit kul om några stycken hade delat på något större kanske så man kan hjälpas åt och fixa å trixa. Någon som vet något så säg gärna till
Jag är med på det också! Lätt! Säg till om ni hittar något Hörde med Hfab idag, 10 pers före mig i kön till bilgarage och 11 st före i kön till mc-bur... Mög...Barrett skrev:2357652Skriv upp mig på den listan! Måste hitta nytt garage snart men hade gärna sett att man har en verkstadslokal eller liknade som man är några att dela på.
lahi skrev:2357736Jag är med på det också! Lätt! Säg till om ni hittar något Hörde med Hfab idag, 10 pers före mig i kön till bilgarage och 11 st före i kön till mc-bur... Mög...
Förresten, såg att ni körde kl 19 på torsdagar, men varifrån är det? Visa gärna på karta... tänkte kanske titta upp på nu på torsdag om jag får och bekanta mig med folket om det blir fint väder, så det är ju en fördel om jag hittar också.
bikerwoman skrev:2357176kromsläde
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |