Halmstad

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Hoj
Gixxer
Javisst är det körning idag, det blir nog en bra bunt idag... ses om 1h!:D

Last edited:

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
CBR 600
Fasen jag som skulle hängt på, men nu verkar det som att tiden inte ska räcka till. Skulle ju presenterat mig idag och blivit en i gänget =) Säg till ifall ni ska ut någon annan kväll, skulle vara kul å ta en kurva i helgen

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Granroth skrev:
2348803 Fasen jag som skulle hängt på, men nu verkar det som att tiden inte ska räcka till. Skulle ju presenterat mig idag och blivit en i gänget =) Säg till ifall ni ska ut någon annan kväll, skulle vara kul å ta en kurva i helgen
Det tänkte jag också göra, alltså sticka till Halmstad och presenterat mig idag för det nya mc-gänget (nytt för mig alltså...), men det sket sig pga en snubbe ville komma och kolla på min lägenhet i Ljungbyhed idag. Menmen, nu är den såld iaf :) Så nu blir det Halmstad för hela slanten. Så jag håller med Granroth, skriv gärna när ni ska ut och köra!!! Tar ändå en timme för mig att köra dit.

Bonne

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Monster 620 S.ie
Ehhh?

Jag hade också tänkt komma med min skooter men vafan? Jag drog ut o firade min 18årsdag på krogen :p
-Tjenare vakten! Kolla legetimationen nu förfan!
-okej! du får komma in...
-Vafan?! Säger du inte grattis! Fyllde ju 18 för tre minuter sedan!
-Grattis.. <Host> snorunge....
:p:p:p:p:p

Uppkörning på måndag som jag hoppas skall gå bra... har bara kört 1/4 höghastighetsbana men hoppas klara det ändå... får sätta på fjäsket :p
Tusen gånger tack till Bosse på Fartvinden för att han kör övertid med mig för att jag iaf skulle få testa på någon bana överhuvudtaget.
Tyvärr stryper halmstaf-gustav monstern helt i onödan nu när jag ändå ska köra upp med en lånad hoj... :(:(:(:(:(

(Eventuella stavfel och konstig meningsbyggnad beror på FÖR mycket öl)

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Hoj
Monster
lahi skrev:
2348268 Vafan, Vallås? Dit flyttar ju jag om en månad :gnissla Hmmm, hoppas jag får tag på garage tills dess... Men jag vet inte var man ska leta...

Jag kan kanske hjälpa dig med plats över vintern får mitt hus nu i September och det kommer att vara plats där,, Men det är ett kall garage och det ligger 1.5mil från Vallås!! Funderar på att ut och köra lite i morgon (förmidagen) och montera dv kameran på hojen så att man har något roligt att titta på under den kalla vinten!!! Är det någon som vill hänga på?

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL BAKFOLL :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :öl :öl :öl

Nicklas Ducati

Monster Halmstad
Gick med
15 May 2006
Hoj
Monster
Nicklas Ducati skrev:
2350323 Jag kan kanske hjälpa dig med plats över vintern får mitt hus nu i September och det kommer att vara plats där,, Men det är ett kall garage och det ligger 1.5mil från Vallås!! Funderar på att ut och köra lite i morgon (förmidagen) och montera dv kameran på hojen så att man har något roligt att titta på under den kalla vinten!!! Är det någon som vill hänga på?

Nu har jag inte min dator igång mera denna helg

Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Nicklas Ducati skrev:
2350323 Jag kan kanske hjälpa dig med plats över vintern får mitt hus nu i September och det kommer att vara plats där,, Men det är ett kall garage och det ligger 1.5mil från Vallås!! Funderar på att ut och köra lite i morgon (förmidagen) och montera dv kameran på hojen så att man har något roligt att titta på under den kalla vinten!!! Är det någon som vill hänga på?
Tackar så mycket för erbjudandet! Det är ju en liten bit, men som vinterförvaring hade det säkert passat bra! :) Finns det möjlighet att komma till och skruva lite om jag skulle behöva det? Jag kör säkert sönder något :hihi Jag har fått ett erbjudande till på vinterförvaring, så jag ska bara försöka bestämma mig också... Jag tackar så mycket och hör av mig när jag bestämt mig för hur jag ska göra :tummenupp Då är det bara garage de första månaderna på hösten som jag behöver nu! Iaf tills jag får eget garage, men där var lite kö... Har HFAB mc-burar eller liknande? jag har för mig att jag läste något sådant någonstans? Om de har, hur är tillgängligheten på dem? Någon som vet om det finns några lediga? Jag kom på det nu och de stänger ju kl 16... Attan.. får ringa dem på måndag.

Granroth

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
CBR 600
När diskussionen om garage ändå är uppe, är också intresserad av ett garage med mek utrymme, hade varit kul om några stycken hade delat på något större kanske så man kan hjälpas åt och fixa å trixa. Någon som vet något så säg gärna till

Mackan_Hstd

Smack my bitch up!
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Hojlös
Ny hoj ägare!

Tjena skulle bara säga hej, är en ny mc-ägare, stolt husa ägare! har sett att det finns flera motard åkare i stan!
vore kul att få lite kontakt mer er, åka lite, mecka tips mm
köpte en Husaberg -04 650, som jag själv tycker är monster på 2hjul!
mvh
Mackan:yoparty

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
Mackan_Hstd skrev:
2357023 Tjena skulle bara säga hej, är en ny mc-ägare, stolt husa ägare! har sett att det finns flera motard åkare i stan!
vore kul att få lite kontakt mer er, åka lite, mecka tips mm
köpte en Husaberg -04 650, som jag själv tycker är monster på 2hjul!
mvh
Mackan:yoparty

nej men mackan har du skaffat hoj fräänt!!! jag har ju sadlat om till streetfighter på min r1 så vi kan ju ut och leka någon dag.
pma ditt mobilnummer så får vi dra ut ngn dag:yoparty

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Lånar er tråd och gör fräckt ett inlägg... Jag flyttade från min kära hemstad Halmstad för drygt 20 år sedan, var nere nu i helgen i Söndrum på en bodelning i min mormors gamla föräldrahem i Bergsgård. Åkte runt i Halmstad och såg många hojägare susa omkring lite varstans:tummenupp bla. inne i stan och i Tylösand.
Funderar nu på om jag ska ta hojen ner nästa gång när vi ska skriva på papper om försäljning av huset etc.
Undrar nu lite om ni har nåt tips på nåt bra och billigt boende i närheten där man kan ha koll på hojen+ lite tips på bra vägar i Halmstad-trakten?!
Brukar ni ses på nåt speciellt ställe och isåfall vilka dagar? OBS! Vill inte umgås med folk med kromsläde, sporthoj ska det va!

Hälsningar från en som längtar hem!

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
bikerwoman skrev:
2357176 Lånar er tråd och gör fräckt ett inlägg... Jag flyttade från min kära hemstad Halmstad för drygt 20 år sedan, var nere nu i helgen i Söndrum på en bodelning i min mormors gamla föräldrahem i Bergsgård. Åkte runt i Halmstad och såg många hojägare susa omkring lite varstans:tummenupp bla. inne i stan och i Tylösand.
Funderar nu på om jag ska ta hojen ner nästa gång när vi ska skriva på papper om försäljning av huset etc.
Undrar nu lite om ni har nåt tips på nåt bra och billigt boende i närheten där man kan ha koll på hojen+ lite tips på bra vägar i Halmstad-trakten?!
Brukar ni ses på nåt speciellt ställe och isåfall vilka dagar? OBS! Vill inte umgås med folk med kromsläde, sporthoj ska det va!

Hälsningar från en som längtar hem!

Vi brukar ha Torsdagskvällar vid 19.00 som en stående körtid. Annars är det bara att skriva in här någon dag och hoppas på att det blir ett gäng.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Granroth skrev:
2351224 När diskussionen om garage ändå är uppe, är också intresserad av ett garage med mek utrymme, hade varit kul om några stycken hade delat på något större kanske så man kan hjälpas åt och fixa å trixa. Någon som vet något så säg gärna till

Skriv upp mig på den listan! Måste hitta nytt garage snart men hade gärna sett att man har en verkstadslokal eller liknade som man är några att dela på.

Mackan_Hstd. Säg till om du vill testa hojen där den hör hemma, dvs. på bana! :tummenupp

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Barrett skrev:
2357652 Skriv upp mig på den listan! Måste hitta nytt garage snart men hade gärna sett att man har en verkstadslokal eller liknade som man är några att dela på.
Jag är med på det också! Lätt! Säg till om ni hittar något :) Hörde med Hfab idag, 10 pers före mig i kön till bilgarage och 11 st före i kön till mc-bur... Mög...

Förresten, såg att ni körde kl 19 på torsdagar, men varifrån är det? Visa gärna på karta... tänkte kanske titta upp på nu på torsdag om jag får och bekanta mig med folket om det blir fint väder, så det är ju en fördel om jag hittar också.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
lahi skrev:
2357736 Jag är med på det också! Lätt! Säg till om ni hittar något :) Hörde med Hfab idag, 10 pers före mig i kön till bilgarage och 11 st före i kön till mc-bur... Mög...

Förresten, såg att ni körde kl 19 på torsdagar, men varifrån är det? Visa gärna på karta... tänkte kanske titta upp på nu på torsdag om jag får och bekanta mig med folket om det blir fint väder, så det är ju en fördel om jag hittar också.

Ja själv blir jag av med mitt garage snart bara för att jag flyttat, trotts att jag fortfarande bor inom HFAB.

Btw så är det ju SM i Supermoto (final) & Roadracing till helgen i Knutstorp. Något ni inte får missa! :yoparty Kom gärna fram o hälsa i depån om ni hittar mig oxå! :)
Sikta in er på söndagen, det är då alla finaler går

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
bikerwoman skrev:
2357176 kromsläde

SVÄR INTE I GUDS HUS! :D

Självklart e det sh som gäller, kan kolla med boende, börde ju inte vara probs att slagga hos någon om det bara är ett par dar...

Torsdagar 19.00 är det annar som gäller körningar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...