Halmstad

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Japp det va ett par år sen nu. Hade skit kul på min avslutning hoppas du får det också...

Jag har min skolavslutning nu. Har precis skickat in de sista grejerna för denna terminen så nu är man en hårt slitande arbetare fram till augusti. :)

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
:tungan Yee, jag tar studenten på fredag =) Vad får jag i present :rolleyes: ??

Gott.. nu ska det bli en sommar full av mc åkning.. ska bara köpa ny hojj först som jag fortfarande letar efter :D
Kör lugnt imon om ni kör...Torsdag ju.

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Hej hej.

Sitter just nu uppe i STHLM och tyvärr är det inte så mkt hojåka. Har tidigar, på Westsidersriders sida, puchat lite för en lite längre sväng på lördag (om vädret är bra) rundan jag tänkte är i såfall HSTD-Laholm (bakvägen)-Skottorp-Båstad-Ängelholm-Mölle (med fika i hamnen), och sen hem igen. Någon som är på? Vi tänkte rulla typ 10 eller nåt.

Någon som är sugen?

/Henrik

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125:eek:r?

Har tidigare varit med och kört med min sv650, inte med 125:an (det är en cross). I år har jag dock inte hunnit vara med på körningarna eftersom jag ofta kör cross vid den tiden på torsdagar.

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
licenskurs

Är det någon från halmstadtrakten som ska upp till linköping 28-29/6 på licenskursen? Jag ska dit, så samåkning hade ju varit en bra idé.

Crescendo

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Suzuki SV 650 S -99
Tjo tänkte bara säga hej till allt Halmstad-folk och säga att det blivit en hojägare till i stan. Blev en SV 650 för mig, så vi ses på vägarna =)

Last edited:

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125:eek:r?

Neipp,, är rädd att inte "hänga med" så jag har inte vatt med än :p väntar tills jag har en rejäl hojj så man hänger på titan,lahi, göken å de andra fräsarna ;)

jag kör mest med mina andra 125cc ägarkompisar :) självklart får vem som helst joina om de orkar "hålla vårt tempo" :D

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Nåt intresse för en runda imorrn? Har lyft samma sak på Westsiderriders sida, och fått lite respons. Prel. kan man säga 13:30 imorrn vid slottsparkeringen, men återkommer med exakt tid imorrn.

/Henrik

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Hej igen.

13:30 vid slottsparkeringen blir det. Vi är några (typ tre) som sammlas för lite körning. Men ju fler vi blir ju roligare blir det ju.:tummenupp

/Henrik

ojjehojje

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2007
Hoj
KTM 640 LC4 03
Neipp,, är rädd att inte "hänga med" så jag har inte vatt med än :p väntar tills jag har en rejäl hojj så man hänger på titan,lahi, göken å de andra fräsarna ;)

jag kör mest med mina andra 125cc ägarkompisar :) självklart får vem som helst joina om de orkar "hålla vårt tempo" :D

jaså.. men jag funderar på att hänge med de stora grabbarna någon gång. Det hade varit kul att prova. Jag har en några polar med 125:a också så alla kunde ju varit med någon gång.

Men vi hänger gärna med ert 125:a gäng någon gång. En YBR hänger man nog med i allafall:tungan

Har tidigare varit med och kört med min sv650, inte med 125:an (det är en cross). I år har jag dock inte hunnit vara med på körningarna eftersom jag ofta kör cross vid den tiden på torsdagar.

ah ok trodde den var reggad 125:a ..

Last edited:

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
jaså.. men jag funderar på att hänge med de stora grabbarna någon gång. Det hade varit kul att prova. Jag har en några polar med 125:a också så alla kunde ju varit med någon gång.

Men vi hänger gärna med ert 125:a gäng någon gång. En YBR hänger man nog med i allafall:tungan

ah ok trodde den var reggad 125:a ..

hehe.... jo men vi håller på att "bygga upp oss".. har uppkörning om 2 veckor..då har jag kanske snart en cbr 600 i stället ;) då ska vi se om du hänger med :arsele
Take care

ojjehojje

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2007
Hoj
KTM 640 LC4 03
hehe.... jo men vi håller på att "bygga upp oss".. har uppkörning om 2 veckor..då har jag kanske snart en cbr 600 i stället ;) då ska vi se om du hänger med :arsele
Take care

Hehe.. jo visst då kan jag jag nog ge upp ganska direkt. Jag får vänta ett år med begränsad. Men men...

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Hoj
En gammal ÄrrEtta
jävla shit, nu när det verkar vara en hel del folk som kör så är man tvungen att lägga hojjen å bryta nyckelbenet :mad: jävla piss!

å se upp för gubbj*vlar som kör in i rondeller, har fått min sommar förstörd pga en sån gubbe i blå saab 9-3. :mad:

ha det så kul på vägarna.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...