så du har redan haft din skolavslutning? :O
Japp det va ett par år sen nu. Hade skit kul på min avslutning hoppas du får det också...
Yee, jag tar studenten på fredag =) Vad får jag i present ??
Gott.. nu ska det bli en sommar full av mc åkning.. ska bara köpa ny hojj först som jag fortfarande letar efter
Kör lugnt imon om ni kör...Torsdag ju.
Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125r?
Är det någon från halmstadtrakten som ska upp till linköping 28-29/6 på licenskursen? Jag ska dit, så samåkning hade ju varit en bra idé.
vem är det som har den kursen och finns det några platser kvar?
Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125r?
Tjo tänkte bara säga hej till allt Halmstad-folk och säga att det blivit en hojägare till i stan. Blev en SV 650 för mig, så vi ses på vägarna =)
Neipp,, är rädd att inte "hänga med" så jag har inte vatt med än väntar tills jag har en rejäl hojj så man hänger på titan,lahi, göken å de andra fräsarna
jag kör mest med mina andra 125cc ägarkompisar självklart får vem som helst joina om de orkar "hålla vårt tempo"
Har tidigare varit med och kört med min sv650, inte med 125:an (det är en cross). I år har jag dock inte hunnit vara med på körningarna eftersom jag ofta kör cross vid den tiden på torsdagar.
jaså.. men jag funderar på att hänge med de stora grabbarna någon gång. Det hade varit kul att prova. Jag har en några polar med 125:a också så alla kunde ju varit med någon gång.
Men vi hänger gärna med ert 125:a gäng någon gång. En YBR hänger man nog med i allafall
ah ok trodde den var reggad 125:a ..
hehe.... jo men vi håller på att "bygga upp oss".. har uppkörning om 2 veckor..då har jag kanske snart en cbr 600 i stället då ska vi se om du hänger med
Take care
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |