kakafoni
Fahrer des Herzog aus Mattighofen
:-d
Haha, den blir aldrig tråkig.
"Kom in, kom ut, fågel..."
Haha, den blir aldrig tråkig.
"Kom in, kom ut, fågel..."
+200 km/h
Vad hade hänt om det varit ett visir/hjälm ?
Bröstade ner en sparv, svala eller någon annan småfågel
Jag gillar hur folk drar till med någon fågelart när dom inte vet vad det är, det är ju inte så att det finns ett gäng med småfåglar där uteFått en Bofink (eller småfågel)
Jag gillar hur folk drar till med någon fågelart när dom inte vet vad det är, det är ju inte så att det finns ett gäng med småfåglar där ute
Jag har iaf blivit träffad i huvudet av en rackare som mellanlandade på kåpglaset i runt 140km/h, kändes inte så värst då glaset tog den värsta smällen.
ps.
Jag tror det det var en kolibri, struts eller annan småfågel
ds.
fladdermusens röv sitter kvar på din läpp o haka. Jag kolla i speglen o jo visst, där satt det äckliga helvetet kvar hängandes ut ur käften...mmmmmmm..ögat var blå/lila 2veckor.
Jag gillar hur folk drar till med någon fågelart när dom inte vet vad det är, det är ju inte så att det finns ett gäng med småfåglar där ute
....
ps.
ds.
Jag har iaf blivit träffad i huvudet av en rackare som mellanlandade på kåpglaset i runt 140km/h, kändes inte så värst då glaset tog den värsta smällen.
ps.
ds.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |