Det där är något jag funderat på. Har aldrig blivit stoppad av harry (förutom den gången när farsan körde utan hjälm förbi svea rikes största polisuppbåd men det är en annan historia)Jessan skrev:2125531Skulle aldrig komma på tanken att köra när jag druckit. Däremot körde jag dagen efter innan det kändes helt 100. Åkte in i en poliskontroll för första gången i mitt liv (har ändå haft B-körkort i 10 år...) och fick blåsa. Knäna skakade rätt bra innan han sa "-Ja,det gick ju bra det här".
Kör helst inte alls dagen efter efter det!
Eh, skojar du? Faran är väl inte att åka dit och bli av med kortet? Faran är ju att köra ihjäl sig själv, eller ännu värre, någon annan!Dark_Messenger skrev:2126229Det skulle ju vara så j**la typiskt om man druckit o sen blev stoppad för första gången just vid det tillfället man absolut inte ville bli stoppad...
Fast eftersom man aldrig vet när de har kontroll så kan man ju aldrig chansa heller. O det är ju bra. Fast tyvärr brukar de ju säga att varje dag i Sverige åker det runt ca 10-15000 berusade människor.
Konstigt att det inte händer mer än det gör.....
Hur gör man en poll?Teo skrev:2125601Gör en poll! anonymt, enkelt. Det är inte många som kört med sporthäxa baserad på gammeldansk toppad med mandarinvodka och rohypnol som sedan skriver det här om de vill ha en fortsatt respekt.
Vore kul att se hur det egentligen ligger till.
Håller med till 100%Hoztic skrev:2126234Eh, skojar du? Faran är väl inte att åka dit och bli av med kortet? Faran är ju att köra ihjäl sig själv, eller ännu värre, någon annan!
chomme skrev:2126276jag har kört min tjej bakifrån några ggr räknas det
Var du packad när du skrev det också?Gulleplutt skrev:2123727Det är inte enligt svensk lag lagligt. Men det e ju helt ofarligt så de flesta skiter ju i det.
Mr Helmut skrev:2126165En annledning till varför han skulle stänga ner tråden?
I utblidnings syfte så funkar ju tråden bra då flera berättat om olyckor som hänt ju pga av spriten.
Visst hagster är ju fin men tror han alltid skriver med denna konstiga humor
Gulleplutt skrev:2123727Det är inte enligt svensk lag lagligt. Men det e ju helt ofarligt så de flesta skiter ju i det.
Däremot får man väl vara rätt tankad å köra båt har jag för mig.
Hoztic skrev:2126206Jag kan berätta om en polare som körde i fyllan. Han satt å snackade med polarna i bilen, och såg på deras ansiktsuttryck att något var snett. När han vände sig om körde bilen precis av vägen i en kurva. Han klarade sig ganska oskadd, men dom tre andra blev kvar i bilen, som började brinna. Dom överlevde inte, och han kan fortfarande höra deras skrik när dom bränns till döds. Om om levde just då eller inte vet han inte, människor skriker tydligen när dom brinner upp, luften i lungorna utvidgas och pressas ut genom struphuvudet. Tydligen låter det väldigt obehagligt iaf.
Han har grubblat rätt mycket över det där, och förstår inte varför just han skulle klara sig nästan oskadd, och inte dom. Det här hände 1978.
Ser han någon som tänker köra från en fest så stoppar han honom, oavsett vad som krävs, och det är ingen kille man springer omkull direkt
DanneP skrev:2126466visst, du har din åsikt och jag har min... inga konstigheter med det.
Håller personligen inte med om att denna tråden kan användas i utbildningssyfte.
Hoztic skrev:2126206Jag kan berätta om en polare som körde i fyllan...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|