*asg* Jo det hjälper säkert till med mycket mögel.. Har inte hunnit samla såå mycket på 33 år själv.. Vilket avspeglar sig i premien om man inte köper hoj med förstånd..
Ont verkar inte dessa hojer lida så mycket av, normal service, ventiljustering
i vanligt intervall osv. så håller dom riktigt bra verkar det som.
Eftersom du har en 99:a så ska du kolla så det går en slang på höger sida av motorn från trakten av oljekylaren och upp till höger om throttlarna. Då har den fått kamkedjesträckaruppgraderingen som är livsviktig för 99-00 modellerna. De problem jag har haft med min är en spräckt sving och nu en liten olje läcka från nämnda kamkedjesträckare.. Annars har det varit rätt lugnt. En "lite" ond sak kan väl vara att dina bromsslangar börjar bli lite gamla
efter 10 år, mina är iaf lite svampaktiga.. Men det är bara att byta till stålomspunnet så blir det bra grepp i dom igen.
Det goda är väl att det finns precis hur mycket delar till hojarna som helst
och då framförallt i USA.. Ebay är en bra kompis om man behöver något som inte måste vara flong nytt.. Min kompletta sving kostade $60 om jag inte missminner mig.. Vill man sen slänga på trim så verkar det inte finns hejd på
det... Vare sig man vill ha sugtrim eller stressfläkt.. Personligen så tycker jag
det räcker som det är...