Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
Tack tack!!
Jag har fått den uppfattningen att de flesta byter ut kåpan.
Höjd bak?? Hur gör man då???
Nja omdrevning känns inte aktuellt på ett bra tag, skulle kunna köra på "C mode" ett bra tag känns det som
Mer lättsvängd??? Jag är en fegis i kurvor men med denna känns det som om med rätt kurva kan jag få knäskrap Kanske ska satsa på att få ner armbågen med då
Någon jäkel hade plockat ur hela verktygs påsen, någon som skulle kunna redovisa vad den innehåller så jag kan plocka ihop en egen?
Svarade kanske liiite för fort...
Har du en GenII så är geometrin redan förbättrad..
Annars höjer man dom genom att byta ut stötdämparlänkaget/hundbenen..
Kan inte återge storlekar men nyckel för tändstift, bak & framhjul, insex i storlek 4, 5 & 6mm samt möjligtvis en kryss och planmejsel är väl saker som jag kommer på sådär rakt av.
Bara kolla runt på hojen vad du vill kunna lossa "i farten"
Jag skaffade en TRE-mod igår för att försöka få bort den ryckiga gången på lågvarv, men hojen gick som en påse skit med den inkopplad. Ryckte som fan och gick bara på fullgas, tomgången var helt väck.
Vad kan detta bero på? Den var färdigkontakterad och vad jag kunde se så fanns det bara en sådan kontakt i elhärvan så jag borde inte ha kunnat satt den fel.
Har det något att göra med att jag har en powercommander på hojen?
Hilfe bitte!
Pillade du på nånting under luftburken? Tänkte om du missat nån vaccumslang eller nån kontakt till vaccumsensor för då går den som skräp.. TRE modden jag har i min växelindikator är bara aktiv när jag har växel i och kopplingen utsläppt.. Din borde ju rent teoretiskt funka på samma sätt..
Har du köpt en ren TRE så finns det bilder på installationen här
http://www.hayabusa.org/forum/new-owners-forum/62773-tre-install.html
Iofs samma om du har med växelindikator...