_Johansson_
Storfräsare
Tar inte bakhjulet i undertailen när den är plan som din är? Original är den ju rätt rejält skålad tänkte jag.
Blev snyggt med bortkapad reflex!
snyggt
Tar inte bakhjulet i undertailen när den är plan som din är? Original är den ju rätt rejält skålad tänkte jag.
Det blev ju cleant presis som du skriver. Men av erfarenhet vet jag att man räknar alltid bort sig på hur mycket den sätter sig. Du vet när den mosar på då brukar den sätta sig ganska mycket, men du kan ju alltid prova och modda i efterhand.
Mvh Peter
man får väl justera lite på stötdämparen så den blir lite hårdare.
man får väl justera lite på stötdämparen så den blir lite hårdare.
de är ju så när man inte kör standard. inget funkar första gången. de måste alltid byggas om x antal gånger först men de är ju de som är roligt. att få sakerna att lira
Inte för att vara ett neggo, men det känns som att du kommer ha en ganska svårkörd gathoj när du är klar. Högre fram än bak, långsving, hellre styvare fjädring än mer fjädringsväg bak osv...
Ett gott råd från en som kör turbohoj sedan 8 år, sänk inte för mycker,och förläng inte för mycket om du ska köra gata.
de kommer bli måttligt sänkt och inte förmycket förlängt heller 6 tum tror jag de blir.
Prova med hälften
Blir för långt å för halt med 6 tum
Blir kanonfint!
Vad fick du böta för dödmansgreppet, såg smidigt ut som tusan!
Ser smutt ut
En sån ska vi beställa, tackar för tipset!ca 560 kr, bara plugga in och gasa . man slipper skarva in i kabelhärvan utan man pluggar in den i kontakten till stödet. riktigt smidigt
gå in på schnitzracing.com och kika
tackar
sådär ja. några timmar gjord igaraget igen. sving.fälg.bakbroms är nu borta och nogrant rengjord,lagren etc är infettad, kedjan ligger i en påse rengjord och insmord. ramen och baksidan av motorn är rengjord fasen vad skitigt de blir fort hehehe, fick en slang igår av alviks mc som ska tåla bromsvätska. kommer tydligen från hrc.
nu är man värd en kall bellman
roligt med allt när det blir så fint och noggrant som du gör det
men en kall bellman låter lite kinky
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|