Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nästa vinter är det duell, du på KTM å jag på gulblå....... du SKA vara med, så jävla skoj

Ghost skrev:
Jag tyckte det såg bra ut, lagom samlad, typ. (i depån.. :hihi )

Bra gjort/genomfört! :tummenupp

:Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Nä alltså, det är väl hojen som lixom skär in, iaf lill-husan fick ju smeknamnet stringtrosan...
Och det är DÄR saxen spelar en stor roll.. om man inte kniiiper ordentligt!!! MUAHAHAAHAAAA :rofl

Näää, Veronica! Sluta nu... gå och lägg dig eller nå't! :3freak

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Och det är DÄR saxen spelar en stor roll.. om man inte kniiiper ordentligt!!! MUAHAHAAHAAAA :rofl

Talar av EGEN erfarenhet eller??? :lol :lol :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha, vet du...... Hising dök upp med bullar i fickan...... haha, vi festad loss på dessa. Mmmmmmm , yummie
:yoparty

Yasha skrev:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kan ni inte porra er på AFTONBLADETS chat istället, det finns faktiskt folk som TROR att jag känner er när ni skriver här :7peta

Muhahahahhahhahahaha

*evil laugh* :gnissla

Ghost skrev:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
:rodnar

Tom Byron skrev:
Yasha, vet du...... Hising dök upp med bullar i fickan...... haha, vi festad loss på dessa. Mmmmmmm , yummie
:yoparty
Ja, Hising ja.. han har blivit en riktig kärring!!! :tungan Eller det kanske inte var han som hade bakat... :va

Nu ska jag vara tyst och snäll... iaf en stund... Puss då!!! :kär

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Nästa vinter är det duell, du på KTM å jag på gulblå....... du SKA vara med, så jävla skoj

GAAAAAAH!! Sluta FRESTAS!!!!!!! :huvet :gnissla

F*n oxå jag kommer ALDRIG att överleva den här sommaren... :död

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Börja med nudlar nu..... :tummenupp

Jag provkörde Yashas husa i Maj, lät beslutet mogna någon månad, började spara dollar så i Dec så krävdes det inte många korvören (låna lite då rå) för att få en ny "improved" bebis i stallet :Bugar

Ghost skrev:
GAAAAAAH!! Sluta FRESTAS!!!!!!! :huvet :gnissla

F*n oxå jag kommer ALDRIG att överleva den här sommaren... :död

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Börja med nudlar nu..... :tummenupp

Jag provkörde Yashas husa i Maj, lät beslutet mogna någon månad, började spara dollar så i Dec så krävdes det inte många korvören (låna lite då rå) för att få en ny "improved" bebis i stallet :Bugar

*mutter mutter mutter mutter* nu kommer väl den däringa husasektledaren snart oxå, sen är det kört... :3freak :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nä, shoppa en 525 då, finns ju massa beg. å lite smidigar chassi än husa, (sa jag det där) å de går INTE dåligt

Ghost skrev:
*mutter mutter mutter mutter* nu kommer väl den däringa husasektledaren snart oxå, sen är det kört... :3freak :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
nä, shoppa en 525 då, finns ju massa beg. å lite smidigar chassi än husa, (sa jag det där) å de går INTE dåligt

Spelar ingen roll vilken av dom för min del faktiskt. (sa JAG det där???)
Jäkligt bra hojar båda två. :tummenupp

Edit: Handlar mest om pengar & prioritering just nu... :näsblod

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Riktigt skoj faktist att träffa den där muppsalasmurfen, han var sig lik. :tummenupp

Yasha skrev:

Ja, Hising ja.. han har blivit en riktig kärring!!! :tungan Eller det kanske inte var han som hade bakat... :va

Nu ska jag vara tyst och snäll... iaf en stund... Puss då!!! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pengar ÄR en prioritering....

Visst kan man bo finare än jag gör, ha värre bil osv....... men vem faan vill lägga pengar på grejor som ...... inte betydre någe just nu.

Idag blev jag ivf varse om att det är värt varenda dollar man plöjer ned i hojen :Bugar :Bugar :Bugar

Ghost skrev:
Spelar ingen roll vilken av dom för min del faktiskt. (sa JAG det där???)
Jäkligt bra hojar båda två. :tummenupp

Edit: Handlar mest om pengar & prioritering just nu... :näsblod

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Yasha skrev:

Hallå där! Kärring på dig själv du! Hej förresten :yoparty

Jorå, bullfarsan drog upp en påse bullar ur jackfickan bara sådär. Det var kanonkul idag och bilderna blev till viss del riktigt hyfsade. Många bilder på gurun och Ebbe.

Orkar dock inte fixa med dessa nu då bilh**vetet la av här ikväll. Bogsering och låna svärfarsans bil. Toppen. Nu ska man ordna den också... Igår började avloppet läcka under diskbänken. Som mr Fawlty säger i ett liknande läge: "Thank you God, thank you bloody much!".

Någon som vill köpa en Volvo T5-R kombi svart -96????

/Hising

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jaa, det skulle vara skoj.

Hising fick en 80 bilder oxå, som han skulle bränna. Blir kanske några som blev bra iaf.......... han filmade oxå lite. Bandet har jag :)

Fick lite energi ändå så nu ligger alla bilder på en CD. Brorsan skulle kunna lägga upp dom på Hising.net men ge mig din adress via PM eller mail så postar ja skivan imorgon. Det går garanterat snabbare med snail mail än när bröderna Hising ska ge sig på multimedia. Brorsan är visserligen proffsens proffs men ungefär lika lat som jag.

/Hising

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nurse Ratched skrev:
Hallå där! Kärring på dig själv du! Hej förresten :yoparty /Hising
HEEEEJ!!! :) Och jag vet!!! Man SKA inte kasta sten i glashus, men ibland kan jag bara inte låta bli!!! :tungan

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Weeeeei !!

Så här lite i efterhand när glädjeruset har lagt sig å man hunnit svara på 20 -30sms om hur det gick så fanns det ju andra som gjorde mycket bättre ifrån sig. :banana

Bröms,(Major här på forumet) tog sig till A-final direkt typ tvåa i ena kvalet å andra vet jag inte. Han ledde stort de första varven sedan en miss efter start å mål så släppte han en snubbe. Blev sedan upphunnen av en annan precis innan de flaggade av. Stabil körning

Ebbe, gjorde nog gårdagens humörsvängning iaf :tungan Dålig start i 1a kvalet? (motorstopp tror jag) kom hopplöst sist iväg. 2a kvalet blev han torpederad bakifrån vid ingången i första böjen, gick omkull å var typ sist igen. (Heda kvala bättre än Ebbe, undra om någon ska få höra detta hela sitt liv :D )

Lite förvirring vid listorna inför B- finalen men Ebbe blev invinkad å glad som en spralligsmurf, Han vann B-finalen å gick vidare till A.........

De övriga i ligan har jag dassigare koll på, Quitte kom 7a i B-finalen iaf.... sedan vet jag inte resten. (man var ju rätt egotrippad med att hålla reda på sig själv osv i det glädjerus som intog min kropp)

Hising skickar bilder på cd-skiva till mig som bör dyka upp imorgon..... samt hans videoband är på väg till Mr Eddie (Fuelmedia) för "behandling". :tummenupp

Hojta om jag har massa fel, men jag uppfattade allt såhär iaf :)

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Weeeeei !!

Hising skickar bilder på cd-skiva till mig som bör dyka upp imorgon..... samt hans videoband är på väg till Mr Eddie (Fuelmedia) för "behandling". :tummenupp

Hojta om jag har massa fel, men jag uppfattade allt såhär iaf :)

CD-skivan är postad

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Coolt, ska flukta på bandet i em efter jag slutat. Få se hur shaky du är eller om det blir bra :)

Blir nog en sväng hem på lunchen imorgon :tungan

Nurse Ratched skrev:
CD-skivan är postad

/Hising

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Ghost skrev:
TROTS detta så fanns det dom som inte klarade av trycket utan kastade sig av sina maskiner i första kurvan i ett desperat försök att inte bli totalt förnedrade av GURUN.
Detta genomskådades dock troligen av samtliga närvarande så att så värst mycket för besväret kan dom inte ha haft...

Hmmmmmmmm.........

Ghost skrev:
Hm. Jag vet inte hur det gick för honom, om han hade startnummer 7 så krigade han friskt om toppplaceringar enligt speakern iaf. :tummenupp

:D

Hmmmmmmm...... igen. (det dryper ironi....)

Yasha skrev:
Men??? :va Ebbemannen då? Ebbe?!? Hur gick det för honom då???? :confused:

Jag menar, gurun i all ära ( :Bugar ), men vi vet ju vem som är iskungen här... :D och näää, jag bryr mig INTE om Quitte, även om hänger här och kraxar ibland, han har inte en chans mot mina idoler :tungan !!!

Nädu, det är Bröms(Major) som är iskung! Två andraplaceringar i kvalen och ledde det ena ett tag. Tar ledningen i A-finalen och blir till sist 3'a. Verkar som om bytet från LC4 till räser-525'a(580) har gjort gott... :bow

Tom Byron skrev:
Jag åldras 80 år på en eftermiddag, shit va ont i kroppen jag börjar få, Häcken........ VAD GJORDE NI MED DEN EGENTLIGEN

Vad gör du egentligen mellan heaten!?!??! :va Du åkte totalt 17 varv på en drygt 900m lång bana och blir helt förstörd!?!?!? Du måste ha varit helspänd hela dan... :tungan

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0