Många har försökt, få har klarat det. Du är välkommen att försökaacura skrev:Man kanske skulle ta sig för att läsa igenom hela den här tråden någon gång.
Supermoto skrev:Har varit till sjukan idag och röntgat + fått nytt gips.
Satan så stor foten var. Och roliga färger hade den oxå... Sen fick jag välja vilket glasfiber jag ville ha och titta så fint det blev....
d1ce skrev:Om man ens kunde tänka sig hur den där dojjan luktar...
//@
Tom Byron skrev:Jag tror han sniffade på foten först å valde färg på gipset därefter :kocko
FLåverpåver !!
Ebbe skrev:Fick du toppen nån gång?
Ebbe skrev:Guuuud va jobbigt det är att behöva va ute å sladda motard i solen!!! Hemma för lite vätskebalansåterställning bara...
Heda, ring när du slutar då!
Supermoto skrev:Har varit till sjukan idag och röntgat + fått nytt gips.
Satan så stor foten var. Och roliga färger hade den oxå... Sen fick jag välja vilket glasfiber jag ville ha och titta så fint det blev....
Nurse Ratched skrev:Är det inte lite gay att bryta fotleden så beskedligt att den inte behöver opereras och därefter välja ett färggips? Du hade väl kunnat ta ett svart åtminstone? Kommer du med det där gipset till Gävle så åker du garanterat på pisk, tro mig. Där spöar dom allt som inte är macho.
/Hising
Nurse Ratched skrev:Är det inte lite gay att bryta fotleden så beskedligt att den inte behöver opereras och därefter välja ett färggips? Du hade väl kunnat ta ett svart åtminstone? Kommer du med det där gipset till Gävle så åker du garanterat på pisk, tro mig. Där spöar dom allt som inte är macho.
/Hising
Tom Byron skrev:De som snackar mycket å åker lite ligger xtra risigt till
Ebbe skrev:ÖHHH... logga ur å kom hit nu då!!!
Tom Byron skrev:men ööööööööh, shit asså! Stressa av, du är inte 20längre, tänk på hjärtat. Du vet va fel det kan bli när man ska iväg å impa lite
Tom Byron skrev:De som snackar mycket å åker lite ligger xtra risigt till
Nurse Ratched skrev:Inte jag väl? den tysta typen som man får bryta bort från hojen på kvällarna...
/Hising
Ebbe skrev:
Tom Byron skrev:Ghost, tack för besökt på jobbet. Inte många dagar du är på dessa breddgrader å spökar runt lite
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|