Pizzabagarn
Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Fan vad fett!
Mmmmmmmmm, så är det. Nästan alla som sitter inne är oskyldiga. "Jag var bara på fel plats vid fel tillfälle och hade fel vänner..."Det är aldrig någon som påstått att jag köpt några hojjar eller liknande, häleri blev ja misstänkt för bara för att jag var hemma hos en fd. vän i grimeton tillsammans med annat folk när motorcyklarna var där.
Den fd. vännen till mig fick lite problem med div människor pga. detta och han sa alla namnen som var på plats där vid motorcyklarna...
Häleri=Har tagit befattning med gods som kan befaras vara stulet.
(alltså behöver man inte nödvändigtvis inte ens köpa någonting, räcker med att du varit på samma plats och kunnat tro att godset är stulet)
Så om jag fattat saken rätt så har du suttit inne lite nudå? Då tror jag den stora frågan alla vill veta är.......tappade du tvålen många gånger?
Fixar du domnummer så kan man få ut den i PDF......Domen hittar du på tingsrätten. den är ett par 100 sidor lång så det är väl lite överkurs att lägga upp den här.
Bra och berättigad fråga, är han en tvåltappare är han inte längre välkommen till vår lilla förening oavsett hur hård han är.
Här har du lite att göra under mellandagarna:Finns det nån artikel från denna händelse? När var detta? I vilken depå?
Finns det nån artikel från denna händelse? När var detta? I vilken depå?
Falkenberg 2008 det finns en tråd som heter RR-stölderna..
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194178
Det var många inblande på olika sett. 1 kille som inte är nämt var på väg hem smällde med ett rådjur och fick sina armleder brutna och är inte bra alls....vilken soppa
och bara kliva i med hela huvet i en bi kupa är starkt gjort lr bara korkat
Vad är några stulna hojar, bara pengar /dött material.
Mordbrand !! "I don't want to now you"
Aha oki den härvan. Va de stoffe som körde skåpbilen för att "lämna" tillbaka hojarna när snuten stoppa bilen? För de var väll 3 hojar som stals och sen återfanns?
Du har helt rätt att det är dött matrial....men om du tävlade och hade lagt alla dina pengar på ngt som inte går att försäkra och blir av med dom....jag vet inte hur du skulle reagera. gat hoj okey det är försäkrat.....men och att stjäla på i sin egna gata är väl inte helt okey...
Vad i h*lvete!? Popcorn-smileyn fungerar ju inte! Trådens fokus måste helt nu ändras till att prata om popcorn-smileyn.
:corn
:corn
Det är aldrig någon som påstått att jag köpt några hojjar eller liknande, häleri blev ja misstänkt för bara för att jag var hemma hos en fd. vän i grimeton tillsammans med annat folk när motorcyklarna var där.
Den fd. vännen till mig fick lite problem med div människor pga. detta och han sa alla namnen som var på plats där vid motorcyklarna...
Häleri=Har tagit befattning med gods som kan befaras vara stulet.
(alltså behöver man inte nödvändigtvis inte ens köpa någonting, räcker med att du varit på samma plats och kunnat tro att godset är stulet)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|