Problemet yttrar sig som: Jag börjar med ett fulladdat batteri och kör som vanligt. Varja gång jag stannar och stänger av hojen och sen vill starta igen så har det varit sämre och sämre snurr på startmotorn och till sist så kommer den inte att gå runt. Batteriet laddas inte.
Jag ska idag (strax) ner till garaget med ett fulladdat batteri för att mäta upp värden på ett par ställen jag fått tips om och även kolla upp att det är kontakt från laddreggen och vidare längs kablaget.
Jag skriver mer här när jag gjort det och även jämfört med förra och nya laddreggen, den nya kanske jag inte behövde?
Jag ska idag (strax) ner till garaget med ett fulladdat batteri för att mäta upp värden på ett par ställen jag fått tips om och även kolla upp att det är kontakt från laddreggen och vidare längs kablaget.
Jag skriver mer här när jag gjort det och även jämfört med förra och nya laddreggen, den nya kanske jag inte behövde?
Det verkar ju som att du har spänning fram till likriktaren(laddregulatorn) och sen verkar det dött därefter. Men vad är felet att den inte startar eller att den inte laddar batteriet?
Är insprutet och cdin beroende av batteriet?