pulkaskurk
Ny medlem
Jag vill helt enkelt inte koppla om jag inte behöver. Visst kan man sätta kopplingen på högerhanden men för mig personligen blir det för mkt jag vill helt enkelt inte ha den där, jag har så mycket annat att koncentrea mig på än att försöka koppla och gasa samtidigt. Kopplingen på foten njae, man har dålig känsel och ibland vill jag ha båda fötterna i backen och då blir inte det heller helt bra och har jag otur ska jag dessutom steloperera höger foten och då blir det ännu jobbigare att ha den där. Har kompisar som kör med rekluse på deras motarder på bana och det går bra så varför skulle det inte gå för mig?
Nej jag vill inte ha någon ER6a eller annan ful hoj. Jag ska promt ha en liten sporthoj typ 125a eller 250 du vet jag är tjej och utseendet är viktigt, nästan viktigare att den e snygg än att den går bra.
Nej jag vill inte ha någon ER6a eller annan ful hoj. Jag ska promt ha en liten sporthoj typ 125a eller 250 du vet jag är tjej och utseendet är viktigt, nästan viktigare att den e snygg än att den går bra.