dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
varför skriver ni med liten vit text?
varför skriver ni med liten vit text?
För att folk blir så exalterade över att jag kommer, lika bra att minimera skadorna så gott det går, men samtidigt ändå meddela att jag kommer. oppis
Jag kommer som vanligt, dum som man är, hela vägen från Åland för att närvara.
Hoppas att ni tar väl hand om mig så jag slipper ångra det.
Tack på förhand, bjuder såklart på en bärs till den omtänksamme!
Hoppa inte från Västerbron denna gång bara, det börjar bli is.
Hmm, jag skulle förresten som fattig student behöva någonstans att sova i morgon, lite sent ute vad gäller planeringen här känner jag och lite hjälp hade varit väldigt uppskattat.
Hade tänkt ta tag i det där under festens gång i värsta fall och tror säkert att det löser sig, men är det någon som vet med sig att det finns en soffa eller liknande för mig att slagga på i morgon så hade ju det såklart känts bra att veta redan nu.
Respect ..Dom måtte vara väluppfostrade, lika mkt som svårflörtadeReespeekt!....fast ändå lite
Inser att här har man blivit för gammal. Hoppas ni ungdomar får det skoj
på cafet. Hjälper till lite genom att se till att mina två döttrar (singlar) kommer i stället
Steven Segal's fans kommer givetvis!
Första biran intages väl vid 14 tiden på mässan!...sedan ett lungt o stabilt tempo resten av dan!
.dessutom söta å bortskämda...å pappa har vapenlicens, taskigt morgonhumör och orimliga kravRespect ..Dom måtte vara väluppfostrade, lika mkt som svårflörtade
phett
..själv kommer jag gå dit halvrak, ensam men halvstolt, dock sårbar
...men med videokamera - och förhoppningsvis bokföra några värre fyllon än mig själv.
Hmm, jag skulle förresten som fattig student behöva någonstans att sova i morgon, lite sent ute vad gäller planeringen här känner jag och lite hjälp hade varit väldigt uppskattat.
Hade tänkt ta tag i det där under festens gång i värsta fall och tror säkert att det löser sig, men är det någon som vet med sig att det finns en soffa eller liknande för mig att slagga på i morgon så hade ju det såklart känts bra att veta redan nu.
Om du kommer och pratar med mig på festen imorgon och jag tycker att du verkar vara en snäll person så kan jag kanske fixa en sovplats åt dig.
Har kollat igenom lite av filmerna som kommer rulla på skärmarna.. Vissa kan det här med att köra hoj, helt klart!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|