Hon har ju pojkvänn...

Paradoxy

Guest
Blå R1 skrev:
2161418 Been there, done that..

Passa er för cheyer, farliga grejor, särskilt dom med hästar..

Ja, om det är något djur man ska rida så är det ju mig :brynad

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
CJ900RR skrev:
2161230 De är ju just det jag är rädd för oxå. Vill ju inte säga något till henne för jag vet att risken är stor att det blir som för din polare. Dom har ju ändå varit tillsammans så länge och lär ju inte släppa taget om varandra huxflux.

Äh. Säger som The Cardigans;

True love is cruel love
Not much to be proud of
Ass-kissing mercy-missing faithless friend
All for a happy end

Det kommer sluta illa...

http://www.filecabi.net/video/1nightstandup.html

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
tigrro skrev:
2160042 Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar. :slicka :mattias

Edit: Och självklart ska man hålla sig borta från cheyer som är upptagna.

http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html :hihi

Paradoxy

Guest
tigrro skrev:
2160042 Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar. :slicka :mattias

Så är det faktiskt. Finns en chey på skolan som jag skulle kunna nulla nu (jag har inget emot henne rent fysiskt, och hon vill ha mig :tuttar ), dock har jag flickvän och tänker inte vara otrogen. Hon är egentligen ganska jobbig och irriterade, men jag är försöker vara snäll och trevlig och "vänskaplig" ändå, bara för att om jag någon gång skulle bli singel så vill jag ha kvar chansen att nulla med henne.

Cheyer, är det dåligt?

_teSSan_

Guest
Paradoxy skrev:
2162538 Så är det faktiskt. Finns en chey på skolan som jag skulle kunna nulla nu (jag har inget emot henne rent fysiskt, och hon vill ha mig :tuttar ), dock har jag flickvän och tänker inte vara otrogen. Hon är egentligen ganska jobbig och irriterade, men jag är försöker vara snäll och trevlig och "vänskaplig" ändå, bara för att om jag någon gång skulle bli singel så vill jag ha kvar chansen att nulla med henne.

Cheyer, är det dåligt?
Faktiskt. Alla falska människor är dåliga människor.

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
tigrro skrev:

Nämen usch, säg inte så... :3freak

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Paradoxy skrev:
2162538 Så är det faktiskt. Finns en chey på skolan som jag skulle kunna nulla nu (jag har inget emot henne rent fysiskt, och hon vill ha mig :tuttar ), dock har jag flickvän och tänker inte vara otrogen. Hon är egentligen ganska jobbig och irriterade, men jag är försöker vara snäll och trevlig och "vänskaplig" ändå, bara för att om jag någon gång skulle bli singel så vill jag ha kvar chansen att nulla med henne.

Cheyer, är det dåligt?

Vad fan. Varför vill du sätta på nån som du går och retar dig på?

Lär ju va bättre att knulla högerhanden då..

tigrro skrev:

Stämmer inte på mig... Jag har massa (mest) tjejkompisar..

Paradoxy

Guest
Biturbo skrev:
2162594 Vad fan. Varför vill du sätta på nån som du går och retar dig på?

Lär ju va bättre att knulla högerhanden då..

Stämmer inte på mig... Jag har massa (mest) tjejkompisar..

För hon ser bra ut.

Men skit i det, nu fick jag för mycket skit på mig :3freak

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
tigrro skrev:

Jag hade en intressant diskussion med en skidlärarkollega om det där i liften en dag. Hans inställning till det hela var att så länge man inte har haft sex med tjejkompisen i fråga så är hon inte en vän som kommit en nära utan en flyktig bekant.

Rätt eller fel låter jag vara osagt men jag tycker det är en intressant teori :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kerplunk skrev:
2162578 Nämen usch, säg inte så... :3freak

Men så är det oftast. De gånger jag inte har velat sätta på mina tjejkompisar så har jag antingen varit nykär eller så har de inte fallit mig i smaken sexuellt sett.
Men när de säger att man inte kan vara kompisar OCH knulla så ljuger de för det funkar så länge båda två är totalt ointresserade av kärlek och mys vid det tillfället.
Men sex är så jävla överskattat, varför inte bara köpa sig en kartong med p-rullar och inleda en platoniskt förhållande :gnissla

/gräsänkling tonight

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Orkar inte läsa alla inlägg men ska komma med ett vuxet svar: Sälj skiten.

Förstår dig dock men hon verkar inte vara så mkt att hänga i granen ens till midsommar.

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Beanise skrev:
2160173

Återigen den bistra sanningen är, varför skulle hon behandla dig bättre. Än sin nuvarande kille?

För att skaparen av den här tråden är bättre än hennes nuvarande kille?

Alltså, varför vill alla få det till att det är bruden som är blåst? Kan lika gärna vara hennes pojkvän som har slutat bry sig om henne, vilket gör att hon söker sig efter en ny partner.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
skoteridioten skrev:
2163524Alltså, varför vill alla få det till att det är bruden som är blåst? Kan lika gärna vara hennes pojkvän som har slutat bry sig om henne, vilket gör att hon söker sig efter en ny partner.
Alltså, nu vill inte jag smutskasta deras förhållande allt för mycket, men det ligger en hel del sanning i det du säger..

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
"Jag har inte läst hela tråden men..."

Jag tycker att du skall bli förtrolig med henne, berätta att du tycker att deras förhållande verkar kass, och att hon kan få bo hos dig istället. (Utan häst!) Då märker du hur du ligger till på världsrankingen.

Tycker inte att det måste vara något fel på tjejen för att hon drar sig för att sticka. Hur många har inte varit kvar i ett förhållande någon månad extra för att det känns tryggt och det känns läskigt att avsluta allt pang bom?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
skoteridioten skrev:
2163524 För att skaparen av den här tråden är bättre än hennes nuvarande kille?

Alltså, varför vill alla få det till att det är bruden som är blåst? Kan lika gärna vara hennes pojkvän som har slutat bry sig om henne, vilket gör att hon söker sig efter en ny partner.

Mm.. För "man måste ju ha någon"..

I min värld bryter man upp med sin partner innan man börjar leta nått nytt..

Visst. Det kan hända att man springer på något bättre och vill byta. Men, återigen i min värld, så avslutar man det man håller på med innnan man går vidare..

Jag skulle aldrig ta i en tjej så länge hon hade någon annan men det är jag det.. Om hon nu väljer att "testa" dig medan hon redan har någon så är det ju inget som säger att hon inte gör samma sak mot dig, senare.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy