Paradoxy
Guest
Blå R1 skrev:2161418Been there, done that..
Passa er för cheyer, farliga grejor, särskilt dom med hästar..
Ja, om det är något djur man ska rida så är det ju mig
Blå R1 skrev:2161418Been there, done that..
Passa er för cheyer, farliga grejor, särskilt dom med hästar..
CJ900RR skrev:2161230De är ju just det jag är rädd för oxå. Vill ju inte säga något till henne för jag vet att risken är stor att det blir som för din polare. Dom har ju ändå varit tillsammans så länge och lär ju inte släppa taget om varandra huxflux.
Äh. Säger som The Cardigans;
True love is cruel love
Not much to be proud of
Ass-kissing mercy-missing faithless friend
All for a happy end
Biturbo skrev:2159372
Nä fyfan.. Ett sånt våp hade iaf inte fått nån fjällkuk av mig.
Torde väl vara en liten böjd sak... Ungefär som fjällbjörk antar jag, liten sne o vindpinad....Mona skrev:2161538Vafan är en fjälluk för nåt??
Biturbo skrev:
Ha ha ha! Jag som tycker att JAG har haft ångest för saker och ting! Jag visste inte vad RIKTIG ångest var!!Dee_cati skrev:2161878Snacka om bakfylla....
tigrro skrev:2160042Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar.
Edit: Och självklart ska man hålla sig borta från cheyer som är upptagna.
tigrro skrev:2160042Jag har haft många tjejkompisar. Har velat sätta på samtliga. Och jag tror att det är en grej som (nästan) alla killar har gemensamt. En kille kan inte ha en tjejkompis. Man är "kompis" bara för att man inte kommer längre. Alla killar vill sätta på sina tjejkompisar.
Faktiskt. Alla falska människor är dåliga människor.Paradoxy skrev:2162538Så är det faktiskt. Finns en chey på skolan som jag skulle kunna nulla nu (jag har inget emot henne rent fysiskt, och hon vill ha mig ), dock har jag flickvän och tänker inte vara otrogen. Hon är egentligen ganska jobbig och irriterade, men jag är försöker vara snäll och trevlig och "vänskaplig" ändå, bara för att om jag någon gång skulle bli singel så vill jag ha kvar chansen att nulla med henne.
Cheyer, är det dåligt?
Paradoxy skrev:2162538Så är det faktiskt. Finns en chey på skolan som jag skulle kunna nulla nu (jag har inget emot henne rent fysiskt, och hon vill ha mig ), dock har jag flickvän och tänker inte vara otrogen. Hon är egentligen ganska jobbig och irriterade, men jag är försöker vara snäll och trevlig och "vänskaplig" ändå, bara för att om jag någon gång skulle bli singel så vill jag ha kvar chansen att nulla med henne.
Cheyer, är det dåligt?
Biturbo skrev:2162594Vad fan. Varför vill du sätta på nån som du går och retar dig på?
Lär ju va bättre att knulla högerhanden då..
Stämmer inte på mig... Jag har massa (mest) tjejkompisar..
Paradoxy skrev:2162599För hon ser bra ut.
Men skit i det, nu fick jag för mycket skit på mig
Kerplunk skrev:2162578Nämen usch, säg inte så...
Beanise skrev:2160173
Återigen den bistra sanningen är, varför skulle hon behandla dig bättre. Än sin nuvarande kille?
Alltså, nu vill inte jag smutskasta deras förhållande allt för mycket, men det ligger en hel del sanning i det du säger..skoteridioten skrev:2163524Alltså, varför vill alla få det till att det är bruden som är blåst? Kan lika gärna vara hennes pojkvän som har slutat bry sig om henne, vilket gör att hon söker sig efter en ny partner.
skoteridioten skrev:2163524För att skaparen av den här tråden är bättre än hennes nuvarande kille?
Alltså, varför vill alla få det till att det är bruden som är blåst? Kan lika gärna vara hennes pojkvän som har slutat bry sig om henne, vilket gör att hon söker sig efter en ny partner.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|