KnutHerta
Medlem
Med SMC-rabatt landade min 24+ försäkring på 5900kr för hel/hel på Bilsport MC.
24 år, körkort 5 år, bor "på landet".
24 år, körkort 5 år, bor "på landet".
Med SMC-rabatt landade min 24+ försäkring på 5900kr för hel/hel på Bilsport MC.
24 år, körkort 5 år, bor "på landet".
Var "på landet" då? Ser att det står Hässleholm under din bild, jag kommer också där ifrån..
Med 24+ försäkring och SMC rabatt så får jag priset 9198 hel/hel
Är 24 år och haft lappen i 6 år
Letar lite efter en Röd CB1000RA, eller finns det CB1000R dvs utan ABS? Då det är en röd så är det enbart årsmodell 2010.
Svenska generalagenten tog bara in med ABS från och med 2010 (men de finns utan utomlands).
Idag blev jag ägare till en svart cb1000ra! Stor skillnad på både vikt och vrid mot min tidigare hornet. Känns nästan som det är överflödigt att växla. Originalburken låter dock för lite. Byter troligen ut den mot en inte så tyst yoshimura. Någon som har det ?
Hur har ni gjort med inkörningen?
Finns det några snygga eller inte så fula krashpuckar?
Halloj alla CB1000 ägare
Jag är sugen på att byta till en ny maskin och funderar starkt på en CB1000RA.
Tycker det är en riktigt go hoj att både köra och se på! Jag har hittat från 2008
som gått ca 2000mil. Är det något speciellt man ska tänkta på? Den är fullservad, dvs var 600'e mil. Tänkte bara om det finns några kända problem eller liknande som man ska kolla på? Honda har väl en 5-års garanti, så det lär ju vara typ 2 år kvar på den om något skulle hända!?
Mvh Patrik - troligtvis CB1000 ägare inom kort
En liten fråga till er som har PCv installerade på era hojar.
Har fått för mig att min har börjat gå illa och små smälla lite på senaste tiden. Jag tog bort kutsen och kollade ner på PCV och powerlampan tänds när jag slår på tändningen men statuslampan är släckt hela tiden...
Hur ska det vara ska den lysa eller nått? Kunde ju nästan tro att den skulle lysa grönt iaf om allt var som det skulle. Har kollat i manualen och på PC-hemsida utan att hitta nått. Nån som orkar kolla eller vet hur det ska vara?
// Tomas
En liten fråga till er som har PCv installerade på era hojar.
Har fått för mig att min har börjat gå illa och små smälla lite på senaste tiden. Jag tog bort kutsen och kollade ner på PCV och powerlampan tänds när jag slår på tändningen men statuslampan är släckt hela tiden...
Hur ska det vara ska den lysa eller nått? Kunde ju nästan tro att den skulle lysa grönt iaf om allt var som det skulle. Har kollat i manualen och på PC-hemsida utan att hitta nått. Nån som orkar kolla eller vet hur det ska vara?
// Tomas
Idag blev jag ägare till en svart cb1000ra! Stor skillnad på både vikt och vrid mot min tidigare hornet. Känns nästan som det är överflödigt att växla. Originalburken låter dock för lite. Byter troligen ut den mot en inte så tyst yoshimura. Någon som har det ?
Hur har ni gjort med inkörningen?
Finns det några snygga eller inte så fula krashpuckar?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |