clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
nån som har ett kåpset liggandes till en cbr600rr 03-04.
gärna röd/svart !
pma eller maila
tack på förhand
gärna röd/svart !
pma eller maila
tack på förhand
FRÅGA:
Passar ett kåpset från cbr600rr -06 till en cbr600rr -03 ?
Inte utan modifiering.
Som sådär då. Nu har jag både eliminatorpluggen (motståndet) för lambdan och en PowerCommander V till min hoj. Självklart finns ingen färdig map för FMF Racings slip-on Apex. Så hur fasiken gör man nu - åker jag på att boka in en bänkning "ögonaböj" eller?
Som sådär då. Nu har jag både eliminatorpluggen (motståndet) för lambdan och en PowerCommander V till min hoj. Självklart finns ingen färdig map för FMF Racings slip-on Apex. Så hur fasiken gör man nu - åker jag på att boka in en bänkning "ögonaböj" eller?
Orginallambdan är ju alltid smalbandlambda, den klarar det inte nej.Nu kanske jag stoppar foten i munnen men är det inte auto tune på PC-V? Eller är det så att originallambdan inte klarar det..?
/R
Orginallambdan är ju alltid smalbandlambda, den klarar det inte nej.
plus att du säkert behöver nån mer modul till PCVn för att den ska förstå lambdasignalen =D
Min bakram är trasig nu... jag undrar om någon testat en HRC eller HRC kopia på bakram och hur mycket man måste modda för att få det att fungera? Måste man ta bort servon för originalblåset t.ex. och finns det en sportslig chans att anpassa den så att den fungerar på en ABS hoj? Någon i sthlm som har en som jag kan få kika på i verkligheten? Vore trist att beställa en och se att det är omöjligt.
Min bakram är trasig nu... jag undrar om någon testat en HRC eller HRC kopia på bakram och hur mycket man måste modda för att få det att fungera? Måste man ta bort servon för originalblåset t.ex. och finns det en sportslig chans att anpassa den så att den fungerar på en ABS hoj? Någon i sthlm som har en som jag kan få kika på i verkligheten? Vore trist att beställa en och se att det är omöjligt.
Hur gick själva brottet till? Fick stora skrämselhickan ,när jag hörde att han fixade din ram med ett spett
Är ni två polare som kom på en inte så lyckad ide att rikta ramen med spett, det är en sak, men var det någon auktoriserad verkstad, för MC lagning, så skulle han polisanmälas
Var mycket försiktig om du köper en från en skrot, röntga ramen om möjligt och kolla att den inte är "amatörriktad", helst skall du alltid BYTA ram vid olycka som drabbar ramen.
Var försiktig med kolfiberramar, om du inte, går igenom den ofta efter ev smällar /sprickor osv..
Det enklaste och billigaste lär vara att köpa en på ebay tyskland eller UK.
Eftermarknadsbakramarna brukar kräva racing-kåpa och vara helt öppna under, inte direkt nåt för vanligt vägbruk kanske...
Att röntga ramen lär kosta betydligt mycket mer än du får ge för själva ramen. (kanske tom mer än en ny ram)
Nu är det ju tailramen vi snackar om, är det inga synliga sprickor i en beggad du köper lär det inte vara någon större fara.
Hur gick själva brottet till? Fick stora skrämselhickan ,när jag hörde att han fixade din ram med ett spett
Är ni två polare som kom på en inte så lyckad ide att rikta ramen med spett, det är en sak, men var det någon auktoriserad verkstad, för MC lagning, så skulle han polisanmälas
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|