DwD
Med lem
isse skrev:2043778Vart har backspeglarna då?
Ne men seriöst så är det ju snyggare utan men inte vidare praktiskt.
/N
han har nog solglasögon med backspeglar på sidorna ala 80tal när han kör
/N
/N
/N
DwD skrev:2043907han har nog solglasögon med backspeglar på sidorna ala 80tal när han kör
Cervantes skrev:2043482Funkar inte den här modellen??den har jag funderat på..
arnoldsson skrev:2044780Jag kom precis in från garaget.....
Iceman1975 skrev:2044723på mitt nya objekt då..
Samma sak hände mig när jag bytte till mini fram och integrerade bak, körde så halva sössongen utan att nåt gick sönder, sen köpte jag ett riktigt mostånd. Det är en liten prytel som du kopplar in på blikers kablarna och jordar. Sen blev allt bra för mig.arnoldsson skrev:2044780Jag kom precis in från garaget och har hållt på med att montera miniblinkers. Köpte diodblinkers från Lelles i Uppsala. Det följde med motstånd som jag monterade på men det blinkar för fort i alla fall... Ringde upp Stigefelts i Anderstorp och frågade om det gjorde något. Svaret jag fick var att blinkersreläet kunde ta skada. Men det jävliga är att det reläet sitter i mätarhuset på 600rr och skulle det brinna skulle helsa skiten gå åt h-vete... Inte så kul. Vet någon här om det stämmer eller om det bara var snack?
Rastat ktm 660'in ännu?isse skrev:2045816Samma sak hände mig när jag bytte till mini fram och integrerade bak, körde så halva sössongen utan att nåt gick sönder, sen köpte jag ett riktigt mostånd. Det är en liten prytel som du kopplar in på blikers kablarna och jordar. Sen blev allt bra för mig.
/N
Tyvärr inte, fortfarande 0mil, men så fort det blir torrt på vägarna ska jag ut o lekaDwD skrev:2045875Rastat ktm 660'in ännu?
isse skrev:2045879Tyvärr inte, fortfarande 0mil, men så fort det blir torrt på vägarna ska jag ut o leka
/N
DwD skrev:2046040
hittade en viss 0304-CBR600RR-ServiceManual.pdf på nätet.. något som är intressant eller?
DwD skrev:2046761sitter och försöker beställa ett Yoshi RS-5 CF, men hittar ingen site som skickar till sverige, nån som vet?
2ono skrev:2047380Handla på E bay !!! Pay Pal funkar om du blir blåst http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4626904513
annars vet jag att raceåkaren J lindström säljer ett arrow titan slip on till bra pris.
DwD skrev:2047544tack för länken!. dock var den till en 03-04a cbr600rr.. får kolla lite ebay åxå(fast känns lite bättre att handla direkt från ett företag =) )
scyysst!2ono skrev:2048776Men detta är ett företag ! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-...emQQcategoryZ35573QQitemZ4626703817QQtcZphoto
Nackdelen att handla exkl EU är att det kan ta tid 3v för mig och att man riskerar att betala moms.
Om någon är intresserad har jag Rep manual 600rr 03-04 på CD Rom
Iceman1975 skrev:2042871Tips/Bilder på blinkers fram på 600:an??
Kåpan är ju "bulig" där fram..
Så, hur har ni gjort??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024