björn.e
hej hej
Var ute idag med 14/44 dreving satan vilken kort 1:a växel Där imot så drog den fint på 6:an. Måste dreva om till A-torp vad tror ni om 15/44?
björn
björn
björn.e skrev:2065063Var ute idag med 14/44 dreving satan vilken kort 1:a växel Där imot så drog den fint på 6:an. Måste dreva om till A-torp vad tror ni om 15/44?
björn
Gottis skrev:2065100vad är det orginal på 600 2005 både fram och bak
2ono skrev:2003180CBR600RR är ganska högt drevad orginal 16-42
DwD skrev:2067215Fick hem lite pryttlar från clearalternatives.com
tror inte jag behöver klumpen till vänster (Electronic Flasher), följde ju med motstånd
hmm undra om jag behöver ta bort kåpan som täcker bakdelen för att få dit allt?
Ja du behöver ta bort kåpan, och för mig gjorde dom där motstånden ingen nytta, dock bytte jag framblinkers samtidigt.DwD skrev:2067215
tror inte jag behöver klumpen till vänster (Electronic Flasher), följde ju med motstånd
hmm undra om jag behöver ta bort kåpan som täcker bakdelen för att få dit allt?
oki.. då väntar jag nog på att installera avgassystemet samtidigt(kommer om typ 2v).isse skrev:2067293Ja du behöver ta bort kåpan, och för mig gjorde dom där motstånden ingen nytta, dock bytte jag framblinkers samtidigt.
/N
björn.e skrev:2065063Var ute idag med 14/44 dreving satan vilken kort 1:a växel Där imot så drog den fint på 6:an. Måste dreva om till A-torp vad tror ni om 15/44?
björn
Gottis skrev:2065230Skulle byta Olja på hojen ju och tog bort Båten...i båten så låg den här delen vart ska den sitta har kollat men kan inte hitta någotstans alls jag misstänker att det har med Bakfjädringen att göra
Hjälp
Nickl@s skrev:2068430Det är låset till passagerar sadeln...
// Nicklas
2ono skrev:2068062Jag tippar som lekman ännu lägre runt 15/42-43 då man gärna vill sträcka ut på den långa rakan.
björn.e skrev:2072645Jag litar på dig . Föresten hur fan får man i styrlåset Min nyckel vill inte
björn
Gottis skrev:2072652har du inte lite extra styrstop på din hoj..jag har det och då går det inte att få i
björn.e skrev:2072657Söjjööö Nu får jag nog visa mitt hemliga spår endå
björn
Gottis skrev:2072677:hurra nu kanske man har en chans än då
HejsanDwD skrev:2067215Fick hem lite pryttlar från clearalternatives.com
tror inte jag behöver klumpen till vänster (Electronic Flasher), följde ju med motstånd
hmm undra om jag behöver ta bort kåpan som täcker bakdelen för att få dit allt?
Jag köpte en liten pryl av mc-varhusuet, det var bara en liten kabelstump och med den inkopplad blinkar allt normalt, både clearalternatives lampan och miniblinkare fram. Tror den kostade 200:-DEEMON skrev:2073039Jag körde med (http://www.vfxkits.com/c216246.2.html) för att slippa värme utvecklingen + att den är omställbar till 50w vilket behövs om du ska ha diod blinkers fram med.
Jag monterade den på vänster sida av bakramen under kåpan som täcker bakdelen, och använde kylpasta (eller tandkräm fungerar lika bra) så att ramen hjälper till att avleda värmen
björn.e skrev:2072645Jag litar på dig . björn
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |