skulle tro att man kan byta varannat årisse skrev:2133036För att fortsätta på Fjädringsspåret, när bör man byta olja i gaffeln?
Det kostar ju några spänn för oss som inte kan göra själv så man vill ju att det ska vara behövligt isåfall. Har kört 1300 mil.
/N
750-R skrev:2132473Hej hörrni igen! Ursäkta om jag bara hör av mej när jag behöver hjälp. Nu till problemet. Bytte olja, stift och justerade ventilerna. Tog då bort kylet,luftburk och tank. Nu när jag startade i vår hostade hojen till nån gång har aldrig gått som i sommras. Köpte till och med nytt batteri ingen förbättring. Hyr in en meck i kväll för att kolla upp så att inga kontaktstycken sitter fel. Nu när jag provar tänder den inte ens till som den gjort förut. Har till och med provat med kupévärmare riktad mot motorn i 1 timme. Har hänt förut att den surat ner sig när det varit kallt ute. Nån vänlig själ som kan ha nåt tips,
coolrob skrev:2134462jaha det var i denna tråden man skulle annonsera att imorn så blir jag förhoppningsvis också stolt ägare av en cbr600rr wiiiie
ska iaf iväg te hgb o kolla en so wich me luck boys!!!
Tackar som faen!!Cervantes skrev:2137195Grattis!!
Köpte mina på http://www.bikersneed.se/.. slipper göra hål. men om det är samma på 06 som 04 vet jag intehellstok skrev:2138741Någon som köpt krashpuckar till en cbr 1000 -06??
vart sätter man dom??
slipper man göra hål i kåpan?
har hittat på många ställe men dock ej till -06:an.
valtermoto har en sats med adapterplattor så slipper man borra hål.hellstok skrev:2138741Någon som köpt krashpuckar till en cbr 1000 -06??
vart sätter man dom??
slipper man göra hål i kåpan?
har hittat på många ställe men dock ej till -06:an.
JoUh skrev:2137069Dååå får ni passa på att hälsa mig välkommen till denna tråden.
Det blev en smått oplanerad 1000RR för mig idag...
t.FOGGY skrev:2139816valtermoto har en sats med adapterplattor så slipper man borra hål.
Äh, borra hål men gör det snyggt.Cervantes skrev:2140280Finns det till 600RR mé??
isse skrev:2140446Äh, borra hål men gör det snyggt.
/N
2ono skrev:2134606skulle tro att man kan byta varannat år
Gammal bensin ?
750-R skrev:2143250Gamla bettan sparkade igång idag. Hojen hade surat ner stiften, efter lite gnuggande så startade den äntligen. Så nu kan man slänga depressionstabletterna.
Japp men det är ju fullt normalt, det blir mer tyngd i hojen när man har passagerare, så på nåt sätt lägger den ned sig lite lättare i kurvor (om person kan luta). Det är inget som är fel, jag vet precis vad du menar.DwD skrev:2149346När jag har med mig på hojjen och kör typ i rondeller och korsningar etc så tycker jag hojjen tar kurvorna bättre. nån mer som märkt av detta?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|