Silwer
för******
Ljudet ändrar all på genom att montera ett slipon, ljudregler gör att det inte får låta så mycket.
Och tjafset om att en rad4a inte låter nåt betackar jag mig för, de som säger det har då inte hört en rad4a vråla ordentligt.
Och även italienarna bygger hojar för att tjäna pengar, den som tror nåt annat borde undersöka hjärnkontoret.
Genom att japanerna bygger som de gör har det tvingat övriga att rycka upp sig och bygga nåt folk vill ha, utan dem satt ni knappast på era 999or idag.
Fjädringen: Ja allt kostar, men även om man hänger på öhlins runt om på Hondan så lär den väl vara billigare än en Ducati 999.
Jag håller med om att standardfjädringskomponenterna ofta är risiga men som sagt det är en fråga om vad det kostar att bygga den med bättre grejor, en kostnad som tilverkaren valt att spara på för tat sälja hojen billigare, de flesta kommer ändå tycka den är hel ok och de som inte gör det som vill ha mer skaffar bättre eftermarknadsgrejor.
Man är inte fast i något det finns alltid prylar att skaffa.
Och tjafset om att en rad4a inte låter nåt betackar jag mig för, de som säger det har då inte hört en rad4a vråla ordentligt.
Och även italienarna bygger hojar för att tjäna pengar, den som tror nåt annat borde undersöka hjärnkontoret.
Genom att japanerna bygger som de gör har det tvingat övriga att rycka upp sig och bygga nåt folk vill ha, utan dem satt ni knappast på era 999or idag.
Fjädringen: Ja allt kostar, men även om man hänger på öhlins runt om på Hondan så lär den väl vara billigare än en Ducati 999.
Jag håller med om att standardfjädringskomponenterna ofta är risiga men som sagt det är en fråga om vad det kostar att bygga den med bättre grejor, en kostnad som tilverkaren valt att spara på för tat sälja hojen billigare, de flesta kommer ändå tycka den är hel ok och de som inte gör det som vill ha mer skaffar bättre eftermarknadsgrejor.
Man är inte fast i något det finns alltid prylar att skaffa.
Last edited: