Anderscbr600f3
Ny medlem
Tack för tipset men provat ta bort batteriet i hojen och kopplat in ett nytt bilbatteri på kablarna på hojen med hjälp av 16mm' startkablar ingen skillnad mot hojens batteri då.
Tack för tipset men provat ta bort batteriet i hojen och kopplat in ett nytt bilbatteri på kablarna på hojen med hjälp av 16mm' startkablar ingen skillnad mot hojens batteri då.
Ja frågan är om det är timme efter timme som rullar på eller om dom nästan vet direkt. Inte så sugen på en fet räkning av dom...... Felsökning kan gå snabbt eller ta en jäkla tid....
Men är det under +15'c och man kopplar på startkablar står den ännu bara och nöter tills man startar bilen och den får en volt till då hoppar den igång efter en stund.
Har nytt Gelebatteri i.
Ja har jag fått den att starta och gå 5min kan jag lätt starta den efter 15min igen går helt perfekt från 1300varv till rött med eller utan belastning på motorn. Men när den är genomkall går den inte igång. Inte på startgas heller men gnista har jag på stiften utanför motorn.
Kallstart tagit bort polen och kört på ett 100ah batteri istället för hojens lilla ingen skillnad nöter nöter bara... Så ström och spänning finns.
Var ute nu och mätte den kall 440ohm på den givaren grrrrrrr tänk om msn ändå haft 0 ohm på den
På min F3:a går soppapumpen bara när man kör startmotorn så för att fylla tomma koppar blir det att köra den på 12volt direkt på kontakten.
Sprätta upp kabelstammen och leta????
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |