Svenesse
Streetfighter
Nu har jag nya munstycken får se om
Jag hinner få i dom i helgen
Jag hinner få i dom i helgen
Aj då, var inte kul. Men När du är klar med modden, så kommer du bli glatt överaskad. Det blev iaf jag vid premiären nu i fredags
Nu är filterburken fixad hoppas nu bara min sambo inte jobbar i morgon så jag kan ut & prova hur det blev
en fundering läste tidigare i tråden försent såklart att man sätter ju två m3 brickor för att höja nålen någon skrev att han satte bara en för det va ju redan en bricka där....nu e de så att jag hade en bricka där med men jag satte ju två så nu har jag tre totalt på varje nål??? hur har det vart på era hojar? & hur gjorde ni?
@Svenesse.
Prova. Jag åker med originalet +2. Funkar klockrent. Det,åsså har jag för mig jag la ut tomgångsblandskruvarna 3.5 varv+.
Skall fö kolla om jag inte jag kan ha nån extra nål. Isf e den gratis. Återkommer med besked.
Håller också på att trixar. Har precis bytt ut huvdmunstyckena däremot passar inte de brickor jag köpte då de är för stora. Köpte de minsta de hade på biltema men de är större än de som satt på. Så nu har arbetet avstannat lite .
Det är för en helt ny tank. Förstod att det var en höftning och hoppades därför på fler åsikter vilket jag fick.Är det en helt ny tank för 7400 kr??
jag har på jobbet kan skicka upp några till dig
Det är ju en stor chansning från din sida när du inte vet vad det är för fel. Visst kan det vara något enkelt men det kan ju också vara något riktigt jobbigt och det lär ju i vilket fall som helst bli en del felsökande. Tycker 15' lät som ett bra pris där då du har lite utrymme att t ex byta ut motorn om det skulle krisa.Kollat lite mer under dagen. Tanken kostar 7400kr, servicen ca 7000kr (2400mils service), däck ligger på en 3-4000kr beroende på märke och var man köper. Ägaren har försökt starta med annan cdi-box (beg från skroten-vet ej vilken version), kollat stiften, mätt spolar, använt startgas, laddat batteriet så klart. Inte ett liv i maskinen - detta för ca 2 år sedan. De gav upp. Kostar mer en några tusen tyvärr att få den fin och rullande på vägen igen.
Hade en blade för några år sedan och vore nice att äga en igen.
Är runt 20 tusen ett rimligt pris som jontezan säger?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|