PaleRider
Sweet Norrland
136/100
Hmm, ok.
Min står på 74kw hos VV. Får kolla upp detta.
136/100
Hmm, ok.
Min står på 74kw hos VV. Får kolla upp detta.
Å min på 25kW...
Men jag tror inte att den registrerade effekten längre spelar nån roll.
Försäkringsbolagen utgår från att alla fuskar (omvänd bevisföring som vanligt) och alla betalar som jag förstått det för fulleffekt numera.
Däremot kan du ha 74kW - insugsgummin, spm bör trimmas upp i diameter!
Kolla gummina runt om, de har en ingjuten text om 74kW om det är strypta gummin.
Hej har 2 frågor angånende en cbr 900rr -95
Hur ofta bör ventilerna justeras/kontrolleras?
Min hoj har större munstycken i förgasaren och vance hines bolt on och går riktigt bra men något fett, kan jag vinna nån effekt på att modda luftburk alternativt sätta på sportluftfilter?
Tack på förhand David (karlstad)
Å min på 25kW...
Kolla gummina runt om, de har en ingjuten text om 74kW om det är strypta gummin.
Å min på 37..
Även mina insugsgummin står det 37kw på, men va jag kan se så är det då fullt hål i dom. Samma dia som både förgasare och hålet i toppen.
Den drar ju lite klent mellan 4 och 8 tusen i och för sej.. Men den känns inte så speciellt strypt.
Kan det vara nåt lurt ändå tro..?
Sitter 115 huvudmunstycke i, ska vara så enligt Hondaverkstaden ja pratat med.
Jaja, nog om det, 115 är klent som FAN! i med MINST 125. Troligen 135 om du har ett slipon.
Hissa nålarna.
Öppna piloten ½ varv från nuvarande läge.
Jag har provat med 125 men tyckte den gick sämre på höga varv då, surt och orent lixom. Får pula lite med det sen när det blir lite bättre före på vägarna.
Ja! Och när du kan modda luftburken för lite bättre andning, nytt filter osv så...
Blire nå bilder då!!!
Men vaffäääääen! Det är alla hjärtan idag! Då ÄR man inte i garaget!
Nu vilar jag på maten!
MOdda du din luftburk, så kommer den gå ännu bättre!
MEn modda lagom. Prova dig fram.
JAg lägger snart ut en fungerande mod här med bilder osv. så håll dig i skinnet ett tag!
Tjena, blade ägare. I höstas plockade jag ner hela hojen för renovering,lack mm och märkte upp allt utom en slang (typiskt). Så jag tänkte höra med er var denna sista slang skall kopplas. Jag vet att ena skall till bensin tanken och den andra skall bara hänga nere vid dämparen så det är den 3:e jag har noll koll på. Är till en 97:a
Bifogar en bild.
Tjena, blade ägare. I höstas plockade jag ner hela hojen för renovering,lack mm och märkte upp allt utom en slang (typiskt). Så jag tänkte höra med er var denna sista slang skall kopplas. Jag vet att ena skall till bensin tanken och den andra skall bara hänga nere vid dämparen så det är den 3:e jag har noll koll på. Är till en 97:a
Bifogar en bild.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |