ska vi inte ordna en honda cbr900rr fireblade träff nångång!? så vi kan visa alla dom där r1 veklingarna vilka det är som äger gatorna!?!?! va säger ni bröder!? haha
skulle man ju kunna gjort,, emn frågan är var man ska ha en sån träff,, så det inte blir så långt för alla att ta sig dit
Någon som har dekaler till sin Blade i eps-format, eller något annat vektoriserat format?
Det vore ascoolska vi inte ordna en honda cbr900rr fireblade träff nångång!? så vi kan visa alla dom där r1 veklingarna vilka det är som äger gatorna!?!?! va säger ni bröder!? haha
ska vi inte ordna en honda cbr900rr fireblade träff nångång!? så vi kan visa alla dom där r1 veklingarna vilka det är som äger gatorna!?!?! va säger ni bröder!? haha
É lätt med!! men som sagt...inte för långt bort
Var och bromsade nu förraveckan!
Lqt racing hade en bänk med sig till gotland ring.
137,3hp @ 9859 rpm på bakan
men det intressanta är:
111 nm @ 8154rpm
har alltid tyckt den är lågvarvig och bottenstark!
Men mitt lambda låg tokfel, nästan 16 vid max effekt. kan vara därför den inte vill ge mer pulver på högvarv.
Någon som har dekaler till sin Blade i eps-format, eller något annat vektoriserat format?
Det låter inte alls dumt! Högkompkolvar, trimkammar, helsystem, planad och portad topp. Något mer? Vad har du lagt ut på kalaset?
Keihin fcr 39r
hrc tändbox
945cc 12:1 kolvar
Vet ej vad det har kostat.. Cykeln står mig i ca 50 000. Men det har varit i etapper och omgångar så jag har bara ungefärlig koll på totalkostnaden.
Men jag vill ha MER mos! Ska ta komptest på den snart för den tar lite olja. Hoppas det är en ventiltätning så jag slipper riva hela skiten (igen)
@ matte_mannen :
Töm din inbox!
det skulle va skit kul ju ... jag har en fråga är det nån som har ett bra tipps på ett grymt stoppie däck efter som alla blade till 99 har 16tum fram så finns ju inte pilot power eller så..
VILKET däck äre bäst grepp i om man vill göra stoppie nån som vet?
Bridgestone BT014, Michelin Pilot sport.. vilket är bäst grepp i?
Sådär....
Nu är räsern bänkad.
Fireblade -99a hopkok av överblivet material.
143 kusar vid 10500 rpm
108 Nm vid ca 8000 rpm
Med originalkammar.
Då på slics som ju stjäl 8 hästar enl experterna!
Så nu bär det iväg till Sviestad till helgen för att rejsa i R1000.
Finns det några Firebladeentusiaster som vill komma och heja på den gamle så är ni välkomna!
Du bara skryter!
Snart säger du väl att det var i NC racings mycket exakta men konservativa bänk utan glädjesiffror oxå som mätningen skedde! ...
Och ja, slicks stjäl en hel del effekt på rullen ja. Kanske inga 8 men...
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |