Tackar för länken!
Så dessa skall alltså passa?
64-7140 Munstycke Kehin 140
Tackar för länken!
Så dessa skall alltså passa?
64-7140 Munstycke Kehin 140
20 spänn bara? Jag ringde till Bike idag och hörde, dom skulle nästan ha 400:- för alla fyra.
400:- ?!?!?! jag hoppas du aldrig mer går in i den butiken mer i ditt liv va? Dom lär ju blåsa dig på det mesta om dom ska ha 400:- för fyra munstycken. 20 - 30:- ligger väl dom flesta på oavsett munstycke.
Nej, inte om du menar att du ska justera lågfarts/tomgångsblandningen. Det sitter en skruv i varje, lite grann på undersidan.Sen måste jag fråga ang. förgasarna. Är det vid den gröna pilen som jag skall skruva lite när jag bytt munstyckena? Å räcker det med att lätta på klämmorna på baksidan (röda) för att få loss det hela?
INgen som har en nyare Blade att sälja eller eventuellt byta mot en stor klump? Jo du kan få köpa min! 00:a 1 ägare superfin. Intresserad?
Nu när jag har köpt min första ! (fick lappen i tisdags) riktiga bågen, en cbr 900 rr - 92 har jag insett ett litet problem. Hur fan får jag med mig grejjor när jag ska ut och åka långt? Vet någon om det finns väskor att hänga på? vill ju gärna ta med tjejen, så att spänna en väska på passagerarsätet funkar ju inte i längden. Sen undrar jag oxå vilket försäkringsbolag nu (under 25) har och vilket hur mycket ni betalar. Själv fick jag ca 7000 halvförsäkring på trygghansa. Synd bara att man inte får ställa av den, och betala för den tiden man kör....
Jag har en liten fråga! Jag har en Blade från 1993 och i mina papper står det att den har 72 OKÄNDA KW och när jag söker på nätet står det att den ska ha 90,5 kw är min hoj strypt då eller??? Jag tog bort ljuddämparen och såg att den hade ett hål som en ny 50 öre, Kan det finnas fler ställen att gömma strypningar?
Om den låter bra och känns bra KÖP
Jag är hel nöjd med min.
(Har du bett Knuttrarna om tillstånd att citera dom )
Hoppar nog på denna tråden nu. Är VÄLDIGT när att köpa en 929 från -00. Nån som har något att säga om ett sådant köp? Tips och diss och hiss är välkommet. Vill veta så mycket som möjligt om den innan.
Det jag vet är att den gått 3500 mil. Powercommander finns på samt ett lazer helsystem.
Det vanliga: Går inte att montera bobbiner, baksvingen är olika tjock vilket gör att ett standard depåstöd bak kommer få hojen att luta.
Jag är mycket nöjd med min som jag skaffade i april i år i alla fall. Bra kvalitetskänsla, fint register.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|