VFRippe
Medlem
Små fästen längst bak på svingen till vissa depåställ.
Precis sån här info vill jag ha. Inget jag såg själv. Men sen undrar jag som nybörjare: Vad är "bobbiner"?
Jag har köpt Biltemas sadelväskor, funkar kalasbra! De är billiga o har helt ok kvalite. Sedan kan man komplettera med tankväska (jag har en från Lidl) o ryggsäck så får du med dig mycket!!!
Kan lägga upp bilder när jag kommer till min dator...
Så, jag har hittat 17-tums VFR800 fälg till min -98. Vad behöver jag göra för att den ska passa, är det skivcentrum som måste göras om och isf hur? Nån nämnde tidigare en firma i Tyskland som gjorde detta, länk eller adress dit? Fälgen finns på tyska eBay så det skulles ju funka att skicka via dem isf om det inte blir för dyrt...
Hjälp!
Det vore kul att kunna handla däck utan vidare...
Ska hämta min 929:a efter lunch idag till 99% säkerhet. Har fjärilar i magen som när jag fick min första helt nya cykel. Känns precis som när jag satt i skolbänken och längtade tills vi fick gå hem och jag skulle få cykla min 3-VÄXLADE (oohhh) Crescent.
Nu är hojen min!!!
Fattar dock inte hur jag ställer klockan. Finns ju bara 2 knappar. Den vänstra skiftar mellan A och B trip-mätare. Den högra självt verkar inte göra nåt. Båda ihop nollställer aktuell tripmätare. Har provat att hålla in båda samtidigt. Hållt in den högra. Tryckt på den högra och vänstra 5 ggr.
Är det nån som vet hur man ställer klockan på den???
Tacksam för svar.
du håller in den högra, tryck in den vänstra. då ska timdelen börja blinka. du ställer in genom att trycka på den högra, när du vill byta till minutrarna trycker du på den vänstra. ställ in på samma sätt som innan. Siffrorna slutar blinka efter ett tag. Färdigt!
grattis till nya hojen förresten!! Bra val!
Han fuskade säkert. Det står i instruktionsboken
tjena, köpte väskorna från biltema, men tycker att dom sitter lite sladdrigt. hur spänner du fast dom?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|