SilentPlanet
Hatar Gubbar Med Hatt
Tog lös mitt förra helgen och de snurrade jag motsols för att ta bort
tackar, får göra ett nytt försök i morgon & lägga till ett rör då
Tog lös mitt förra helgen och de snurrade jag motsols för att ta bort
tackar, får göra ett nytt försök i morgon & lägga till ett rör då
Någon som vet om 95ans kåpor passar på en 97a cbr900rr? Har hittat en uppsättning kåpor till, tänkte att det kunde va kul att ha 2 färger att byta mellan.
Mathias
Nån som har pejl på det här?: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=198868
Det är avgassystemet... kommer det med original? Annars verkar priset vettigt, köp å sen ber du nån bestycka om förgasarna med större munstycken så kommer den gå som en raket.den har tydligen nytt helsystem oxå, va det nu är.....jaa....jag e n00b lol
Är den värd 31.000:-?
Är det vettigast att byta bak eller framdrev om man skall dreva ner hojen? Tänkte det vore pricken över i:et på luftburksmodden.
Bak, där kan du labba lite mer och dessutom är det skonsammare mot kedjan (i den mån det nu spelar nån avgörande roll). Tycker själv det är lite smidigare åxå, men jag gjorde det i samband med ett av mina ganska vanligt förekommande däcksbytenÄr det vettigast att byta bak eller framdrev om man skall dreva ner hojen? Tänkte det vore pricken över i:et på luftburksmodden.
Någon som har erfarenhet av förhöjt kåpglas?
Förskönar väl inte hojen direkt! Stor skillnad mot std?
Tycker det gör ganska stor skillnad, väldigt nöjd.Någon som har erfarenhet av förhöjt kåpglas?
Förskönar väl inte hojen direkt! Stor skillnad mot std?
Tycker det gör ganska stor skillnad, väldigt nöjd.
Några mobilbilder på min 929, MRA double bubble:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3484539&postcount=872
Lossa den som varje annan mutter, moturs alltså. Däremot sitter den säkert riktigt hårt och det enda sättet kan vara att använda muttermaskin som slår loss den, att segdra för hand räcker inte om den sitter rejält. Är det originalmutterna är det ju dessutom en låsmutter...ne nu får ni ge mej ett 100% rätt svar här
drar åt vänster så det knakade & det blev inte muttern som gav vika
Honda cbr-95
Lossa den som varje annan mutter, moturs alltså. Däremot sitter den säkert riktigt hårt och det enda sättet kan vara att använda muttermaskin som slår loss den, att segdra för hand räcker inte om den sitter rejält. Är det originalmutterna är det ju dessutom en låsmutter...
Du kan ju alltid snitta den med en Dremel eller liknande, så pass att du får i en mejsel och kan bända isär muttern så den släpper från axeln och sedan skruva av den. Men då åker du på att köpa ny mutter... kanske ett mindre problemför trångt för en vinkelslip också
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |