Softishman
Fixare
Softish:
Står mellan en blade & en billig SP1 just nu, men Honda blir det....
Att det blir en Honda FÖRUTSÄTTER jag redan!
Softish:
Står mellan en blade & en billig SP1 just nu, men Honda blir det....
Äntligen. Har drömt om denna hojen sedan jag var ung.
Är sedan idag stolt ägare till en 954 Fireblade.
Häääärligt !
Går i tankarna på att köpa en gammal blade, något speciellt man ska tänka på gällande dessa hojar? Fått för mig att man får den bästa hojen jämfört med ZX9R, FZR1000 och Gsxr av ungefär samma årsmodeller, iallafall chassiemässigt, motormässigt verkar den klenare än övriga. Är 20-25tkr ett vettigt pris för en 92-95a?
Går i tankarna på att köpa en gammal blade, något speciellt man ska tänka på gällande dessa hojar? Fått för mig att man får den bästa hojen jämfört med ZX9R, FZR1000 och Gsxr av ungefär samma årsmodeller, iallafall chassiemässigt, motormässigt verkar den klenare än övriga. Är 20-25tkr ett vettigt pris för en 92-95a?
Tänk på att gammla CBR900 är inte bra att wheela med, om inte oljepumpen modifieras. Kammaxlarna lär gå torra med haveri som följd. Tänk på detta innan du slangar, om du nu håller på med sånt.
I stort sett alla Honda V4:a radfyra som twinnar. kontrollerar man ventiler varje 2400 mil. Det kan vara justering första gången. Sedan är det bara kontroller. Honda är bra grejjer
Okay, får ha det i åtanke men det är väl om man wheelar kilometervis i sträck eller?
Ja ang. ventilerna lät det ju mycket bra. Honda har ju ett väldigt bra rykte. Bör man passa sig för hojar som gått drygt 6000mil och satsa på en med mindre mil eller går en välservad maskin hur lnge som helst?
Okay, får ha det i åtanke men det är väl om man wheelar kilometervis i sträck eller?
Ja ang. ventilerna lät det ju mycket bra. Honda har ju ett väldigt bra rykte. Bör man passa sig för hojar som gått drygt 6000mil och satsa på en med mindre mil eller går en välservad maskin hur lnge som helst?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|