Den sitter som den skall men ännu inte löst låsfrågan. Kommer nog köra som det är nu, kommer åt låshaken genom ett litet hål i plasten.
Så vart det... Ser lite snett ut men det är det inte
nopp, sitter celsius...men den kanske ändrar sig då man byter från km/h till mph...har aldrig tänkt på det faktiskt.
Tjena
Kan någon här inne kanske ge mig en hint om hur det står till med strypningen på min nyinköpta hoj?
Försäkringspapperna: 94 kW
Transportstyrelsen: 72 kW
Insugen märkta: 37?! kW
CDI boxen är en sk fulleffektsbox märkt "EC"
Rödmarkeringen startar med en tunnare linje vid 9500 varv, vilket indikerar att den är såld som strypt. Detta enligt tidigare inlägg.
Den går verkligen inte som om den har 37 kW. 0-150 går snabbare än man hinner säga antalkilowattgångerettkommatrettiofyra. Jag har svårt att tänka mig att endast 50 hästar i en 300 kgs hoj (mig inkl) sparkar så hårt …
Låter det som om den har kvar strypningen eller enbart insugsstrypningen som sitter kvar - uppborrad? Jag känner inte riktigt för att demontera enbart för att kolla.
Jag har inte testat om den stoppar vid 9500 varv.
Kanske bänka...
Hur gör ni? Tömmer ni förgasarna över vintern? Bör man? Måste man? Hur gör man enklast i så fall?
Gott nytt
Jag gör som speedle. Men det kan ju vara lärorikt att skruva loss dom och pilla i sär dom för att få ut sista dropparna
Finns det nån dräneringsskruv i botten? Det är alltid bra att lära sig saker. Tack.
dackonline.se har både ContisportAttack och Diablo för under lakanet.
Ja. Sök i tråden, fler än jag har gjord den konverteringen och skrivit om det.jag undrar därför om det passar att sätta på en 17tums fälg från en nyare hade varit så mycket lättare när man ska köpa bandäck. någon osm vet?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|