Ja. Sök i tråden, fler än jag har gjord den konverteringen och skrivit om det.[/QUO trög som man är så fatta ajg inte hur man säker aldrig riktigt förståt mig på dessa datorer men är det mycket jobb? man bör väl skimsa så man får ut bromskivorna?
Ja. Sök i tråden, fler än jag har gjord den konverteringen och skrivit om det.[/QUO trög som man är så fatta ajg inte hur man säker aldrig riktigt förståt mig på dessa datorer men är det mycket jobb? man bör väl skimsa så man får ut bromskivorna?
Det beror på vad du använder för fälg. Med lika olika modifieringar passar fälg från VFR800 (RR-skivorna och fräs ner fälgen eller använd XX-skivor), CBR600 samt CBR1100XX (komplett fälg med skivor) i lite olika årgångar. Även nyare Firebladefälg funkar, men det har jag ingen info om.man bör väl skimsa så man får ut bromskivorna?
dackonline.se har både ContisportAttack och Diablo för under lakanet.
Nej, inte privat. Provat racedäcken i varma Grekland på testhojar, men det är inte riktigt samma sak så jag kan inte ge nån rekommendation.Suttit och googlat fram lite olika omdömen på Conti, de flesta positiva.
Har du själv kört på det?
Jag funderar på att lägga en order...
Nej, inte privat. Provat racedäcken i varma Grekland på testhojar, men det är inte riktigt samma sak så jag kan inte ge nån rekommendation.
Det beror på vad du använder för fälg. Med lika olika modifieringar passar fälg från VFR800 (RR-skivorna och fräs ner fälgen eller använd XX-skivor), CBR600 samt CBR1100XX (komplett fälg med skivor) i lite olika årgångar. Även nyare Firebladefälg funkar, men det har jag ingen info om.
Någon som har en vit (genomskinlig) framruta till en 96a liggandes?
Tror det främst gäller 90-talarna (upp till 919-motorn). Åtgärdas genom att man bygger om returen eller bygger in skvalpplåt som hindrar oljan från att rinna bakåt i motorn.Går det att förebygga detta på något sätt? Jag menar det finns ju ett gäng streetfighter/stunt blejdar där ute...
Tack för snabbt svar!Tror det främst gäller 90-talarna (upp till 919-motorn). Åtgärdas genom att man bygger om returen eller bygger in skvalpplåt som hindrar oljan från att rinna bakåt i motorn.
Har för mig jag läste det nånstans när det var aktuellt...
92-99....tack för snabbt svar!
Menar du t.o.m. 919-motorn eller fram till 919? Alltså 92-95 eller 92-99?
Med andra ord behöver jag oroa mig för detta på min 98:a..?
Jag klappade dit som det satt innan bara... Eller jag bytte faktiskt skärm till en kolfiber. Men ändå...Har påbörjat operation 17" nu, återkommer när jag är klar.
Någon som löst höjningen av framskärmen på nåt smart sätt? Det är ju ett litet sött spår som håller fast klämringarna.
Jag klappade dit som det satt innan bara... Eller jag bytte faktiskt skärm till en kolfiber. Men ändå...
Skiljer väl inte så vansinnigt mycket mellan 130/90-16 och 120/90-17.
Finns det någon här som kan ge lite nybörjar tips när det gäller att åka bakhjul med en fireblade -99? Vi säger att man skall använda sig av "roll-on-power" och andra snackar om att kicka koppling? Nu i början handlar det om längre farter...
Finns det någon här som kan ge lite nybörjar tips när det gäller att åka bakhjul med en fireblade -99? Vi säger att man skall använda sig av "roll-on-power" och andra snackar om att kicka koppling? Nu i början handlar det om längre farter...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|