Skulle inhandla nytt framdäck och var innan nere hos den lokale försäljaren, frågade vad dom hade för alternativ. Efter några minuter så fanns det ett alternativ, för 1850.. bridgestone bt16 har jag för mig.Köpte nytt framdäck via däckonline, hade 7 stycken att välja på. Kom hem till dörren efter 4 dagar varav 2 helg. 950:- totalt "pirelli diablo".
Bt 016 kostar 1300 på dackonline.. Vet inte varför jag skriver detta här. Antar att det är besvikelse över att man inte kan handla i sverige utan att känna sig rånad om man inte känner killen bakom disken och får "specialpris".
Är grön på området, vad jag har kunnat se så är det en "525" kedja som de flesta har i sina "kitt" till sc33...
Men går det att använda en 520 utan att det blir ngn skillnad? Vad blir skillnaden annars?
Tips på bra och billiga reservdelar till fireblade?
Är inte helt säker men det fungerar inte. Har för mig att länkarna är kortare. Går säkert hitta på google. (har försökt själv, fick fel i affärn)
Linkan:Jag tror inte du behöver vara orolig för smörjningen om du inte hade tänkt att ligga på balanspunkten längre stunder.