Jag är långt från expert på området, men har kompisar som är det. O... om jag fattat detta rätt så kan tändning o lite annat behövas o justeras när ljuddämpare byts från orginal. det kan hjälpa hojen o gå renare o utnytja de extra hk som ett effekt system "förrhoppningsvis" ger. Hoppas någon rättar mig om jag har fel angående detta.
Vad som gäller för pris har jag lite svårt o säga, har turen att kompisar har en bromsbänk.
Men, vill du ha hjälp med en eventuell justering så kan jag starkt rekomendera o kontakta Stigefelts motor. Det är Johan Stigefelts far som äger det o Johan har en brombänk. Hans team kör oxå Honda CBR... 600 dock, men jag är säker på att dom skulle kunna hjälpa dig.
Det finns säkert oxå en massa folk här som kan detta mycket bättre än jag. Jag bara kör
.
Men det jag kan säga säkert är att det blev skilnad med mitt nya system o när folk som begriper sig på det hjälpte mig ställa in ... det dom ställde in.
Hoppas detta hjälper dig lite, finns det något mer jag kan hjälpa dig med så är det bara o höra av sig.