Mr.Twin
MR.Twin
Stenhård_gubbe Mycke snack om festen skrev:Just det! TRÄFFEN!!! Jag kan nog delta iaf, men då utan någon SP1..... men kanske med en annan hoj..... ;-) Det är ju nästa fredag redan!!! fram med listan!!!
Här gubbar kommer listan! Stenhårdgubbe det är bara att komma! Själv så åker jag från Norrköping det är bara att slå följe Är alla laddade??? Det ska bli roligt att träffa alla, nya ansikten.....
När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad "FAZERFUN" i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet
Vilka: So far...
1. Softishman
2. Fazerfun
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore (VIP-gäst)
6. Roger_SWE
7. A©
Last edited: