tyvärr verkar det inte bli ngn körning för min del den 15:e, den jävla TP-sensorn verkar ha lagt av helt nu, hojen funkade klockrent på bandagen den 17:e juni, därefter ställdes hojen in och vi drog på semester, kom hem i fredags och plockade ut hojen för en liten sväng, den funkade i ca 5 minuter sen la sensorn av varpå fi lampan tändes, förr har det räckt att starta om hojen men inte nu längre, nu lyser fi-lampan konstant och vill gärna meddela att sensorn är kass
jävla skit asså, jag och en polare har pillat med hojen under dagen, tagit loss sensorn och gett den kontaktspray utan resultat, har även försökt med att nolla cdi-boxen utan framgång så nu åker den in på verkstaden, får se hur mkt rikard på RG Engineering har att göra ifall han hinner att kika på den ganska omg.
skulle ngn surfa runt på ebay efter sp1-delar och råkar komma över en TP-sensor får ni gärna hojta till, sök efter antingen sp1 throttle position, eller 0bara sensor, kollade på ebay för ca 2 veckor sedan precis innan vi åkte och då fanns det en ute för 100 pund, skule ju fan ha köpt den asså men just då så funkade hojen utan anmärkning och jag trodde att probemen var borta, men det är väl lätt att vara efterklok