köp min! lägger mig under den i malmö skicka pm om intresse finns
199kgVad är torrvikten på SP1?
Va? Ska du sälja Abbe? Warum denn?
Så med andra ord går den inte mycket bättre än min ZX7R
Den har ju också "soul" den hojen.
kört 160 mil i år plus att "daddy" ska inhandla en NY SUV å då behöver man lite flis, så som det ser är det färdigåkt för mig på ett tag nu men jag har inte så bråttom med att sälja, får la sälja den till våren så att jag åtminstone får tebax flisen man lagt ut.
varför svarade du inte den 8/8 trodde du att jag skulle äta upp dig lr
en spetteägare är knappast ute efter toppfart eller vad det är du försöker säga, en spetteägare har hojen för utseendet och LJUDET osv osv, sen att den drar din zx7r mellan rödljusen är väl en annan historia.
Läs andra raden så förstår du vad jag påpekade också. ZX7R har tillräckligt med soul den också
kört 160 mil i år plus att "daddy" ska inhandla en NY SUV å då behöver man lite flis, så som det ser är det färdigåkt för mig på ett tag nu men jag har inte så bråttom med att sälja, får la sälja den till våren så att jag åtminstone får tebax flisen man lagt ut.
varför svarade du inte den 8/8 trodde du att jag skulle äta upp dig lr.
Ok Jaja, kommer suget tillbaka så saknas det ju inte hojar, inte ens SP1or
Jamen det gjorde jag ju...ringde men då var det upptaget + messade "Kom till silverbollen"
Så med andra ord går den inte mycket bättre än min ZX7R
fick då varken ngt mess eller en påringning men skit i det, jo vi får se, som det har varit nu har suget av att köra inte riktigt funnits denna säsong och jag är jävligt sugen på en SUV till familjen så det blir nog inget utrymme att ha både hoj och köpa en ny bil, får komma igen i framtiden
Nu var det andra gången som min SP-2'a spottade upp olja i luftboxen. Ngn satans baktändning verkar det vara frågan om,och detta ska vara honda? Sist blev det så kraftigt att tätningen till bakre cylindern korvade sig och olja kom ut på bakdäcket så jag höll på att fastna i ett träd. Iofsig är jag självmordsbenägen men detta är ju löjligt.
Så frågan är,är detta normalt. Cykeln har gått 3400 mil och jag vill minnas 2 ngt mindre smällande till från boxen det senaste. (Utan rök)
Annars kan ngn få köpa skiten så går jag och handlar en RSV4 utan baktändning.
Nu var det andra gången som min SP-2'a spottade upp olja i luftboxen. Ngn satans baktändning verkar det vara frågan om,och detta ska vara honda? Sist blev det så kraftigt att tätningen till bakre cylindern korvade sig och olja kom ut på bakdäcket så jag höll på att fastna i ett träd. Iofsig är jag självmordsbenägen men detta är ju löjligt.
Så frågan är,är detta normalt. Cykeln har gått 3400 mil och jag vill minnas 2 ngt mindre smällande till från boxen det senaste. (Utan rök)
Annars kan ngn få köpa skiten så går jag och handlar en RSV4 utan baktändning.
Hur långt kan man köra en SP1? Hur klarar sig koppling och låda upp mot 5000 mil?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |