jo jag är bekant med ebay,tänkte om någon hade en liggandes som kunde säljas billigt
jo jag är bekant med ebay,tänkte om någon hade en liggandes som kunde säljas billigt
Ska du med hugger till, spettan e ju mer clean utan
http://bettskena.atwebpages.com/galleri.html
QUOTE]
Fast det är rätt trist att spraya dämparen och svingen med all vägskit. Tvättade min igår..ingen rolig syn. Jag behöver också en hugger. Har läst nånstans att CBR900RR passar SP1 00-01 ? Kan det stämma?
Hur såg det ut orginal? Min hoj är rensad bak a´la garage..
Har redan postat på VTR.nu men efterssom jag är en otålig stackare testar jag här med..
Jag ville byta ut touring-passagerar-sadeln mot ett såntdär tufft lock för att få en sportig 'single seat' look. Hittade locket på CMSNL men nu står jag där likafan med skägget i brevlådan. Det kom bara ett lock, det finns ingen struktur för att låsa fast det med i leveransen View attachment 364499View attachment 364500
Kan någon berätta för mig vad mer jag behöver köpa ? Eller kanske ngn har ngt liggande hemma som dammar?
Hallå sp1:a ägare. Har ett litet problem med min. Den "poffar/skjuter"vid avdrag på gasen. Jag har rensat snorkeln, har Duhrban 23 l luftburk, pairsystem moddad samt flapper valve moddad, har PC IIIusb och B.O.S burkar. Har mappat/ bänkat den men de lyckades ej få bort skiten. Det som hände var att nu poffar den mellan 2500-3200 varv istället för mellan 3500-4500. Vad kan man mer göra? Vad kan det vara?
Någon som har erfarenhet av detta?
Det skall du vara riktigt nöjd med. Jag hade 128 i samma bänk med min SP2, Akra helsystem och KN-filter.
http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=13MCFY41&block_02=F__1700&block_03=6140
Du behöver följande:
1st no.8 - 77222-MCF-000
1st no.9 - 77223-MCF-300
6st no.20 - 93903-25110
Som vanligt är det galet dyrt för lite plast, så jag hade köpt ett risigt lock från nätet och tagit delar från.
/frezon
PS: Borde det inte följt med hojen? Det gjorde det till min SP2.
Min puffade rätt så mycket nu innan mappningen och efter det så puffar den fortfarande lite, inget att göra åt tyckte Andersson Turbo, nu får hojen rätt mängd soppa och luft iaf!!!
När man mappar den vid 0% gas så kan man lägga på lite soppa för att minksa det iaf, om jag förstod Peter rätt...!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |