Honda SP1-tråden

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Marcus...när ska din reggas in?

Jaa du, det vette fan...hoppas att både ursprungskontrollsärendet och undertailen kommer i veckan men delar kan ju dröja som bekant...jävligt surt och illa tajmat...vill ju åka NU!!:huvet:huvet

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Hur går det med träff-anmälningarna då? Inga fler som vill vara med den 3-4 juli?!

SÄNKT PRIS PÅ HUGGERN!!!!!

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
R1
Falken

Alla Sp1 ägare i södra Sverige kom till Falkenbergsmotorbana nästa onsdag så blir det bankörning, körning mellan 17:00-20:00 förmodligen två grupper.

Stanic

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
Ducati
Sitter och funderar över slipon, mina ART är buckliga och lite fula. Funderar över vad jag ska ha istället? Har funderat på Leovince men skulle helst vilja ha kolfiber. Leosar går ju att få för bra pris på Ebay. Har ni några förslag?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Sitter och funderar över slipon, mina ART är buckliga och lite fula. Funderar över vad jag ska ha istället? Har funderat på Leovince men skulle helst vilja ha kolfiber. Leosar går ju att få för bra pris på Ebay. Har ni några förslag?

dom säger att man ska undvika kolfiber till v-tvin pga att dom kan skaka sönder invändigt, annars kan jag rekomendera ett par ARROW titan slip on, grymt gött ljud, hade det på min förra spetta:yoparty

ska du sälja dina ARTburkar så är jag lite intresserad om priset är rätt.

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
R1

Leovince brukar låta riktigt gott:yoparty finns i titan.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Jag har Micron i kolfiber! Låter fint, testade ljudnivån i måndags, 103db vid 4500rpm och ca 114db (en fördubbling!!!) vid 7500rpm.... Men mina burkar är kortade 12 cm oxå!
Inte besiktningsbart alltså! jag får nog tillverka ett par insatser då....

Det där att kolfiberburkar går sönder tror jag är lite av en myt faktiskt....

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Det där att kolfiberburkar går sönder tror jag är lite av en myt faktiskt....

Kolfiber burkarna idag tål det och med fler som använder glasull istället för stenull så drabbas man inte längre av att man blåser ur dämparna då glaset ej kan blåsas ur dämparen.

Dessutom är ju kolfiber så mycket snyggare! :)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Förstår, men vafan det är ju fortfarande maj bara! :) håll ut!
'

Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år:huvet:huvet:huvet, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och AAAAAAAAARRRRRRGH....:gnissla:gnissla:gnissla

ska du sälja dina ARTburkar så är jag lite intresserad om priset är rätt.

Och vad är det för fel på Devil nu då...???:confused:

Last edited:

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003

Jag är helnöjd med mina Lazer Deepthroaters. Bara namnet gör dem värda att köpa :)
Levereras med 2 olika db-killers. Jag kör utan...:D

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år:huvet:huvet:huvet, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och

Med Acionpics mfl företag krävs INTE en gatreggad hoj för deras körningar. Så det e bar å åk

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept